850 2.0 turbo geleverd in België

Gestart door Simplicity, 15-03-2013 13:34:56

Vorige topic - Volgende topic

Simplicity

Heren,

zijn er hier mensen die weten of een 850 2.0 turbo (T5-R) geleverd is in België?
Of zijn er mensen die een dergelijke auto hebben ingevoerd in België?

Sbv

Italie heeft ook wel de nodige 2.0 T-5R ren geleverd.

Wat wil je exact weten dan ?

Simplicity

Of deze gekend zijn bij de belgische keuring om deze in te schrijven. Zou eventueel een 2.0 met föhn willen zoeken aangezien dit hier wegenbelasting scheelt...

Miel850

De 2 liter blokken waren toch voor de Italiaanse en Belgische markt bedoeld?
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Ludo

Ja die zijn origineel hier geleverd.
Voor inschrijving of keuring heb je daar geen probleem mee.

Vulk

Ik heb er overigens ééntje. Scheelt geen 100euro per jaar in belasting trouwens.

BenC70ES

Met een 2.5 ongeveer 175 Eur goedkoper.

850 2.0 T-5 werd naar de 2.3 geleverd voor dezelfde prijs, vooral de BIV was 2500 Eur goedkoper.

2.0 T-5 R was niet in België verkrijgbaar.

Ik heb trouwens een niet in België geleverde 2.0 C70 T5, en met Europees gelijkvormigheids attest geen enkel probleem om in te schrijven in Vlaanderen.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

ThuurC

Een 2.3 mag ook geen probleem zijn. Althans, een R... Mijn R is een in Nederland bestelde, in België geleverd aan een Nederlands stel (Daar woonachtig) en later is de wagen weer 'terug' geïmporteerd. Het lijkt me dus dat er op z'n minst éen iemand is geweest die de moeite heeft genomen (Waarschijnlijk de dealer) om een 2.3R in België te krijgen.
Nu weet ik vrij weinig van het importeren van auto's in België, maar dan zou er in dit geval al iets bekend over moeten zijn gezien dat iemand het al gedaan heeft?

Vulk

Er rijden hier ook gewoon 2.3's rond dus ik zie niet in waarom het niet zou kunnen.

Bostel

Citaat van: Ludo op 15-03-2013 15:16:08
Ja die zijn origineel hier geleverd.
Voor inschrijving of keuring heb je daar geen probleem mee.
Inderdaad, veel scheelt het niet van 2,0 naar 2,3

edit: die quote was verkeerd ik wou eigenlijk deze quoten
Citaat van: Vulk op 15-03-2013 19:56:54
Ik heb er overigens ééntje. Scheelt geen 100euro per jaar in belasting trouwens.
Of de 2 liter in België geleverd is weet ik niet maar ik weet wel dat het niet veel scheelt op jaarlijkse verkeersbelasting.  :)
Wie zijn kind benzine voert, mag niet roken als het boert!

ThuurC