achteruitrijlicht / carter onderdelen vervangen gelukt !!

Gestart door marretje, 16-03-2013 19:40:43

Vorige topic - Volgende topic

marretje

allereerst wil ik iedereen bedanken voor de hulp en tips bij het vervangen van de carter onderdelen, oliepotje vervangen, nieuwe pakkingen, nieuwe buis, t'was een hele klus, maar hij rijdt weer als een zonnetje ! moet echt op mn snelheid letten nu ! ;D
Nu heb ik nog een vraag; mijn achteruitrijlicht doet het niet, kan iemand mij vertellen waar die schakelaar zit ?
ik denk zelf dat het iets te maken heeft met het computertje, want, niet altijd, maar af en toe als ik de auto in D zet, ja, automaat, geeft hij een storing aan in de versnellingsbak dmv een oranje pijl, door de versnelling weer in P en terug naar D te zetten gaat de pijl weg, het is dus niet de versnellingsbak maar computertje is in de war denk ik, maar weet niet waar ik moet beginnen met zoeken ! suggesties ? :D

thuur

Ik zou zeggen: vooral veel lezen op het forum. Dit is zeker tientallen keren besproken. Maar goed: PNP zijn de 3 magische letters.

Gr 8)

marretje

ok, bij deze, heb wat berichtjes gevonden, vind het alleen erg jammer dat de fotoos verdwijnen na een tijdje, maar ik ga er vanavond voor zitten en lezen misschien dat ik er zonder fotoos uitkom  ;D