Mijn god ... een C70 / up and running

Gestart door Piet, 17-03-2013 19:32:29

Vorige topic - Volgende topic

Piet

Alsof ik al niks te doen heb wat betreft mijn volvo's: ::)

Piet

UserID6342

Knappe verzameling zo aan het worden Piet  :eusa_clap: :eusa_clap:

Piet

Zie hier een deel van de plannen:
http://www.meditekst.nl/c70/c70-motortik.mp4
ik weet nog niet hoe het filmpje kleiner en dus sneller downloadbaar te maken, maar als je even geduld hebt dan kun je het prachtig het niet prachtige geluid van een kapot drijfstanglager horen..

Piet

Auto stond  al een poosje bij iemand (bijna een jaar) te wachten op enig restauratiewerk.
Ik kon hem voor de vraagprijs niet laten staan.
Ik heb dus nu een motor uit elkaar liggen van de 850.... en wat doet deze gek.... koopt er gewoon nog 1 bij waarvan de motor ook uit elkaar moet. :eusa_doh:

Piet

Door de reflexie niet goed te zien maar de teller staat op iets meer dan 284.000km

Nou..... echt niet.

Deze auto is ooit begonnen als lease auto en heeft inmiddels 13 eigenaren gehad

Piet

Sem

Wel mooi zo'n zwarte C70..! Apart die gevilde pinguïn als bekeding..  :eusa_shifty:

Piet

Alleen die velgen........

Dit moeten toch zo ongeveer de lelijkste velgen zijn die je er bij kon verzinnnen......
Afijn eerst maar es de motor reviseren en het interieur (dwz voorstoelen) opknappen.

Het is een automaat maar waarschijnlijk ga ik er een handgeschakelde versie van maken en er ook weer die fijne 19T op schroeven.

Piet

Citaat van: Sem op 17-03-2013 19:49:40
Wel mooi zo'n zwarte C70..! Apart die gevilde pinguïn als bekeding..  :eusa_shifty:
Whahahah, waarom zeg je dat nou..... nou kan ik nooit meer naar het interieur kijken zonder aan gevilde pinguins te denken....

Piet

Voorlopig gaat ie de garage in tot in mijn 850R weer "up and running" heb (en de badkamer af heb ::) ).

Johann

Heeft dat ding een jaar met de kap open gestaan? Wat ziet dat blok er uit joh..  :o

Jan_D.

Citaat van: Sem op 17-03-2013 19:49:40
Wel mooi zo'n zwarte C70..! Apart die gevilde pinguïn als bekeding..  :eusa_shifty:

Vanwege dit soort commentaar blijft het forum toch leuk!!

:eusa_clap:

)()()sT

;D

Is die Lancia ook van jou?
Toch wel een mooie wagen, hulde. Ik ken mensen die betere exemplaren zonder met de ogen te knipperen slopen maar jij gunt hem wel een tweede leven  :eusa_clap: ;D

Piet

Citaat van: Johann op 17-03-2013 19:54:50
Heeft dat ding een jaar met de kap open gestaan? Wat ziet dat blok er uit joh..  :o

Nee stond wel onder een doek in een garage. Maar inderdaad ...... daar valt wel het een en ander aan te poetsen!!1
Maar goed, blok gaat toch helemaal uit elkaar.