IGO8: HULP gevraagd bij configuratie

Gestart door Hiker, 19-03-2013 08:00:08

Vorige topic - Volgende topic

Hiker

Hallo,

Ik rij al jaren naar tevredenheid met een IGO8 navigatie systeem. Toen ik het 2,5 jaar geleden in gebruik nam heb ik hier en daar wat getwuiqed met configuratie etc.

Wat ik nu wil, maar wat me niet lukt is om de icons van bv volvo dealers, McDonalds, Shell etc te koppelen aan die betreffende POI's.

Als ik op google zoek staan daar manieren als: plaats in de map IGO8/content/....of  IGO8/ui_igo8/icons....etc.

Ik gebruik een GJ6.15_da skin. Nu valt mij op dat er veel dezelfde mapjes zijn 'ala' ui_igo8 of content....

Wie kan mij helpen om de custom icoontjes in de betreffende map te zetten zodat ik in IGO8 die aan een poi kan koppelen.
Ik heb ook de icoontjes in de betreffende folders van data.zip en branding.zip gezet. Zonder resultaat.

(Tevens probeer ik het font van de speedo in digifont te krijgen.....Helaas bied google geen oplossing: alles wat ze daar aangeven werkt niet: of m'n gurjon skin wordt niet gepakt als ik een map 'ui_igo8/font' aanmaakt, of 'IGO8/Font'. Wie o Wie heeft de ervaring om dit te configureren. (Wellicht de sys.txt file aanpassen??)

Mocht een plaatje van de mappen structuur van mijn sd-card nodig zijn, hoor ik het wel.

Thanks.

ps: verder doet de nav het overigens prima ;D , alleen wil ik hem wat upgraden...
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

MICHEL306

volgens mij moet je de icoontjes in de map poi zetten, cq huidige bestanden vervangen, de namen moeten dus hetzelfde zijn maar dan met de inhoud van de icoontjes die jij wil.

gr M