Zomerbandjes voor de C70

Gestart door FGG, 21-03-2013 08:56:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

FGG

Ik moet even gaan beslissen welke banden ik ga nemen voor de C70, dus ik hoop op wat ervaringen van jullie. Ik heb 1 van de volgende banden op 't oog:

Allemaal 225/45R17


  • Pirelli P-zero
  • Kuhmo KU39
  • General Altimax
  • Uniroyal HF
  • Vredestein Ultrac Cento

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

scania164

Hoi
Misschien nog een optie. ..
Ga zaterdag zelf voor hankook ventus onder de R...


Groet chris

Sbv


FGG

De Hankooks heb ik liever niet, de Michelins liggen qua prijs fiks hoger.
In het verleden had ik de Michelins altijd wel onder de 850 en de V70 met 40.000+ km's per jaar, maar met de C70 rijden we een derde daarvan, dus slijtagevastheid is wat minder belangrijk voor mij nu.
De laatste set op de V70 waren Khumo's, die bevielen op zich wel goed. Ik heb helaas geen ervaring met Pirelli.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Turbobiker

Pirelli is zeer sportief, Kumho zeer goede all rounder, General en Uniroyal heb ik geen ervaring mee, maar ken ook geen testen waar ze echt goed scoren. Vredestein heb ik momenteel mindere ervaring mee wat afrolgeluid en verbruik betreft.
Goodyear Eagle F1 geen optie? Anders gewoon voor de Kumho gaan, bevalt mij perfect, mist hooguit net de scherpte die de KU31 wel had.
De Tussenpaus

UserID6342

http://www.autobandenmarkt.nl/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern&cart_id=46717911.107.23073&typ=D-112654&ranzahl=4&Breite=225&Herst=Nexen&Quer=45&Felge=17&Speed=W&weiter=0&kategorie=6&Ang_pro_Seite=20&Transport=P&dsco=107&sowigan=So

Het merk Nexen: