Het grote camping topic

Gestart door The Demon, 22-03-2013 22:58:04

Vorige topic - Volgende topic

blastaway

Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

BBS

Volvoloos....

pwberg

Citaat van: blastaway op 11-09-2013 16:38:57
Deze hebben we.

http://www.obelink.nl/auto-caravan-accessoires/exterieur-caravan-camper/amnion-caravanhoes-220.html

Sworry, had niet begrepen dat het om en caravanhoes ging. Die zijn er voor gemaakt en ventileren, dus kunnen prima.
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

pwberg

Nog 3,5 week, dan pakken we het laatste campingweekje van het jaar...  :eusa_dance:

Nu alvast maar beginnen te hopen op goed weer....  :eusa_pray:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

elianmars

Wij zijn al een aantal weken niet geweest. Hopelijk komen er nog een paar mooie weekends. Voor je het weet, is het seizoen weer afgelopen  :eusa_shifty:

blastaway

Citaat van: elianmars op 17-09-2013 21:07:34
Wij zijn al een aantal weken niet geweest. Hopelijk komen er nog een paar mooie weekends. Voor je het weet, is het seizoen weer afgelopen  :eusa_shifty:
Jep!
Aankomend weekend wordt best wel ok. Denk erover ook nog 1 keer de Ardennen in te trekken.
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

BBS

Wij zijn al een aantal weken niet geweest. Hopelijk komen er nog een paar mooie weekends. Voor je het weet, is het seizoen weer afgelopen  :eusa_shifty:
Zijn jullie dit weekend nog geweest  :eusa_think: Het is al voor het tweede achtereenvolgende weekend schitterend mooi weer. :eusa_dance:
In ieders geval op Belt Schutsloot :D
Volgende week gaan we niet heen en dan resten er nog 3 weekenden... ::) :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:
Volvoloos....

widebody

Vrijdag voor 5 dagen met het gezin ff lekker eruit.
Naar : http://camping-nimseck.de

Is 1,5uur rijden ongeveer ;D. Voor een langweekend net genoeg ;).

Het weer? Afwachten. Als t droog is ben ik tevreden :eusa_pray:.

pwberg

Voor ons nog 2 weken, dan een weekje naar het pitoreske Ossendrecht.

Is vlakbij huis, maar de vrouw van mijn maatje moet 3 avonden werken.
Dus die kan dan gewoon vanaf de camping rijden.

Citaat van: widebody op 29-09-2013 10:15:16
Het weer? Afwachten. Als t droog is ben ik tevreden :eusa_pray:.

Ik denk er hetzelfde over  ;)
(\_/)
(O.o)

tackle

Ik ga dit jaar ergens na oud en nieuw eens lekker richting Kroatie, mijn nieuwe bootje naar zijn nieuwe thuis brengen. Lekker met de camper!

elianmars

Citaat van: BBS op 29-09-2013 09:50:19
Zijn jullie dit weekend nog geweest  :eusa_think: Het is al voor het tweede achtereenvolgende weekend schitterend mooi weer. :eusa_dance:
In ieders geval op Belt Schutsloot :D
Volgende week gaan we niet heen en dan resten er nog 3 weekenden... ::) :eusa_boohoo: :eusa_boohoo:

Jawel. We zijn er nu nog.  Heerlijk weer. Beetje fietsen, beetje wandelen, kastanjes zoeken. Weekend geslaagd 8) :)

pwberg

Citaat van: pwberg op 29-09-2013 10:18:42
Voor ons nog 2 weken, dan een weekje naar het pitoreske Ossendrecht.

Vanmiddag gehoord dat we voor hetzelfde geld de hele maand oktober kunnen komen  :eusa_dance: :eusa_dance:

Dinsdag of woensdag de hut daar maar eens wegzetten en volgend weekend bij goed weer opbouwen  :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

pwberg

Afgelopen dinsdag de hut weggezet en vrijdagavond de tent eraan geknoopt.

Alweer een heerlijk weekend genoten, jammer van de regen van vanochtend.......

Nog 1 weekje werken en dan lekker een weekje vakantie  :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)

)()()sT

Gelukkig wordt het 12 graden zie ik net. Heerlijk 8)

pwberg

Citaat van: )()()sT op 06-10-2013 20:43:34
Gelukkig wordt het 12 graden zie ik net. Heerlijk 8)

Ach, als het droog blijft (wat het zoals het er nu uitziet dus ook niet het geval is......  :eusa_wall:) ben ik al tevreden.

Kindjes de hort op, papa met maatje wat bier drinken en aan auto's kloten...  :eusa_dance:
(\_/)
(O.o)