Het grote camping topic

Gestart door The Demon, 22-03-2013 22:58:04

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: elianmars op 18-10-2014 16:52:23
Morgen voor de laatste keer dit jaar naar de camping.
Het wordt mooi weer, dus prima om de voortent weg te halen en de boel winterklaar te maken.

Dat was het dan weer voor dit seizoen  :'(

pwberg

Gezien de voorspellingen gisteren de boel maar afgebroken. Kar vol zut mee naar huis (waar gaan we dat nou de komende maanden weer laten  ??? ???), morgen nog even terug om de hut aan te pikken en richting stalling te rijden.

Het was een mooi jaar......   :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

blastaway

Wij gaan aankomende week nog een weekje met de caravan naar Luxemburg
Volvo v90 2018
Volvo s80 2005
Volvo 940 2.3i met 65.000km

flipje77

Morgen nog een dagje en nachtje naar de camping.
Dan de hele ratteplan winterklaar maken en de deur op slot doen.
't Was mooi, 't was heerlijk, maar het is tijd voor andere dingen.
Einde van een mooi seizoen op de Belt. Volgend jaar weer.

;D
Angst is de grootste vijand van het leven.

pwberg

Zo, hut staat weer in de stalling. Niet zonder slag of stoot, heb onder 5 verschillende hoeken aan moeten pikken om weg te komen, drassige zooi. Ach, MEANY heeft haar sporen achtergelaten, zullen we maar zeggen   :angel: :angel:

Citaat van: pwberg op 18-10-2014 12:07:54
Wat betreft:

Citaat van: pwberg op 06-10-2014 16:11:09
Wellicht voor volgend seizoen een kleine ( :angel: :angel:) wijziging, maar dat weten we pas in de vakantie definitief....  :eusa_pray: :eusa_pray:

is er wat vertraging, uiterlijk 1-Nov weten we meer.  :eusa_pray: :eusa_pray:

T - 7 days.....  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 19-10-2014 21:54:23
Het wordt mooi weer, dus prima om de voortent weg te halen en de boel winterklaar te maken.

http://i1158.photobucket.com/albums/p608/elianmars1/20141019_171052_zpsexa48tvb.jpg

Niet helemaal geloof ik ;D
Grolsch, het klinkt al lekkerder

elianmars

Citaat van: grijzev70tdi op 26-10-2014 19:04:43

Dat was het dan weer voor dit seizoen  :'(

http://i1158.photobucket.com/albums/p608/elianmars1/20141019_171052_zpsexa48tvb.jpg

Jij hebt ook Facebook?  :eusa_whistle:

Tja, ik vermoedde het vorige week al toen we naar huis reden, maar had geen zin meer om terug te rijden. Maar ik ging het natuurlijk niet aan de grote klok hangen.
Vandaag toch maar even naar de camping gereden en jawel, heb bleek dat ik de deur van de caravan niet op slot had gedaan  :eusa_shifty:

Maar goed, na de deur op slot te hebben gedaan, zijn we lekker naar Vlissingen gereden en hebben een heerlijke dag achter de rug  8)

grijzev70tdi

Citaat van: elianmars op 26-10-2014 21:10:39
Citaat van: grijzev70tdi op 26-10-2014 19:04:43

Jij hebt ook Facebook?  :eusa_whistle:

ach je leest wel eens wat :eusa_whistle:
Grolsch, het klinkt al lekkerder

BBS

Zooooo, even dit topic maar weer afstoffen.

Een nieuw jaar, nieuw voorjaar en dus een nieuw camping seizoen. :eusa_dance:
Vandaag even op de camping wezen kijken en tot onze verbazing staat het water weer op de kranen. Dus zonder gereedschap -dat ligt dus thuis ::)- de waterboel weer aangesloten. Het water eerst een mooi poosje laten stromen zodat er mooi schoon water uit de kraan komt.
De spullen weer uit de winterstalling gehaald en de caravan gereed gemaakt voor camping seizoen 2015 :eusa_dance: :eusa_dance:
Wij hebben er in elk geval weer ontzettend veel zin in. Er staan weer een paar leuke dingen op stapel, ook wat mindere dingen.
Moeders heeft besloten om na dit seizoen de boel te koop te gaan zetten. Gezondheid en financiƫle zaken liggen hier aan te grondslag.

Maar voorals nog gaan we dit jaar nog maximaal genieten van een hopelijk fantastisch nieuw seizoen. 8) :D
Volvoloos....

elianmars

Wij zijn vandaag ook bezig geweest. Bijna klaar voor het nieuwe seizoen.
Nog een paar kleine dingetjes en morgen een lekkere vierzitsbank ophalen. Die komt dan in de voortent te staan (de vorige was echt op ;D)

BBS

Heerlijk weer op de camping. Onder het genot van een lekker koud pilsje en zomerteneu :D
Wie doet ons wat??

Edit: foto werkend gemaakt, kreeg het op de eipet niet voor elkaar....
Volvoloos....

BBS

Waarschuwing: er zijn al zo'n 120 dagen geen berichten meer geplaatst in dit topic.
Tenzij je zeker weet dat je hier wilt reageren, denk erover om een nieuw topic aan te maken.

PPPPFFFFFFFFFFFFFFFTTTTTTT!!!

Even het stof hier af blazen. :o

Nog een paar weken, en dan gaat het nieuwe campingseizoen weer in.
Vandaag gaan wij even naar de camping om alvast wat voorbereidende werkzaamheden te doen. Vitrage is gewassen en gaan we ophangen, nog 3 luxaflexen ophangen en kijken welke afmetingen ik moet hebben om de airco leidingen aan de caravan netjes te werken. ;)

En! met ingang van April a.s. ben ik de maandags vrij en ga dan lekker 4 dagen in week werken. Elk weekend een lekker lang weekend samen met het meisje op camping als het weer mee werkt 8) 8)

Volvoloos....

elianmars

Citaat van: BBS op 28-02-2016 11:48:51
[
En! met ingang van April a.s. ben ik de maandags vrij en ga dan lekker 4 dagen in week werken. Elk weekend een lekker lang weekend samen met het meisje op camping als het weer mee werkt 8) 8)

Toe maar!  8)

Mijn vrouw moet helaas elke zaterdag werken tot ca 14:00 uur. Daarna kunnen we pas naar de camping.
Nog vier weekjes wachten  :D

BBS

Citaat van: elianmars op 28-02-2016 12:53:09
Citaat van: BBS op 28-02-2016 11:48:51
[

Toe maar!  8)

Mijn vrouw moet helaas elke zaterdag werken tot ca 14:00 uur. Daarna kunnen we pas naar de camping.
Nog vier weekjes wachten  :D

Was al langer een lang gekoesterde wens van mij om 4 dagen in de week wat te gaan doen. Met het vorige werk had ik dat al, maar aangezien er werkgever technisch wel het e.e.a. gebeurd is gaat mijn huidige werkgever een "springer" inzetten.
Da's mooi, dan ben ik vrij op de maandag tot ik zelf aangeef dat ik weer full-time wil werken. :eusa_naughty: ;D

Wij hebben er weer zoveel zin aan in het nieuwe seizoen... :D :D
Volvoloos....

de geneRaal

http://www.zeevangshoeve.nl/

Voor de camping mensen onder ons.
dit is echt een top plek.
kijk rustig op de website en voor vragen kan je een pb sturen.
nee,de camping is niet van mij maar van een boerenvriend.
Blackstone under construction