Daklijsten V70... Nog nieuw te krijgen?

Gestart door Arnie82, 24-03-2013 18:04:54

Vorige topic - Volgende topic

Arnie82

Voor de V zit ik te dubben om mijn dakrailing te vervangen voor kale dakstrips. Sowieso moeten de rubbers van de huidige railing vervangen worden dus misschien dan meteen maar alles veranderen.
Zijn deze kale strips nog nieuw te verkijgen?

Zoja weet iemand misschien een bestelnummer en een plus/min prijsschatting?
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

)()()sT

Nummer weet ik niet, prijs meen ik iets van €100,- per kant :o

8)

spooky202

Nummers zijn 9151675 en 9151676 als ik het goed heb. Waarschijnlijk heb je ook nog wat clipjes e.d. nodig (altijd kans dat er wat afbreekt als je de oude rails verwijdert).

Ik weet niet of ze nog nieuw leverbaar zijn, maar ik meen dat de prijs iets van € 130,- per kant is (voor alleen de strips). Althans, dat was de prijs een paar jaar geleden :-)

Arnie82

Hmmm... Dat zijn inderdaad serieuze duiten. Ik had een beetje rekening gehouden met €100,- per set, maar dit is wel wat meer. :eusa_think:
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey

spooky202

€ 100,- per set kan, maar dan zul je ze op de sloop moeten zoeken. Dat hoeft op zich niet erg te zijn. De strips van een 850 gaan er allemaal aan na een paar jaar (althans, het metaal komt tevoorschijn), maar de V70 strips houden zich erg goed.