StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Ja, wel aan gedacht. Echter blijft het een lapmiddel, vroeg of laat zal er toch iets moeten gebeuren. Dan maar nu de knoop doorhakken.  Buiten dat heb ik wel wat info gezocht over Bars Leak en dat is vooral bedoeld voor radiatoren enzo.

rogerV701998

Citaat van: Dirk342 op 03-11-2013 17:03:36
Lekker boeien dat domme import gedoe / verhaal iedere keer weer Stefan, is zo op de foto's te zien idd een erg mooie auto.

Mee eens. Mijn V70 is een import uit Duitsland en er was niets mis mee, nog steeds niet trouwens.

)()()sT

Citaat van: StefanCJ op 03-11-2013 18:02:38
Ja, wel aan gedacht. Echter blijft het een lapmiddel, vroeg of laat zal er toch iets moeten gebeuren. Dan maar nu de knoop doorhakken.  Buiten dat heb ik wel wat info gezocht over Bars Leak en dat is vooral bedoeld voor radiatoren enzo.

Ik bedoel ook om te voorkomen dat je nu elke keer liters water erin staat te mikken. ;)
Dat ie dan over een maand uit elkaar gaat oké.
Bij mij is het scheurtje in het onderblok dus gewoon dicht op "dit" moment.
"Dit" omdat ie natuurlijk geschorst is ;)

UserID6342

Citaat van: StefanCJ op 03-11-2013 18:02:38
...Buiten dat heb ik wel wat info gezocht over Bars Leak en dat is vooral bedoeld voor radiatoren enzo.

Klopt niet helemaal Stefan, als je de echte Bar Leaks hebt (dus met die korrels erin) die kan echt wel wat meer afdichten. Gebruikten we vroegah bij de wegenwacht al als dichtmiddel voor lek cq door geslagen koppakingen.  Let wel, de echte Bar Leaks, niet die meuk van de andere merken

Snellebaksteen

die import ziet er prachtig uit. Hou er alleen wel rekening mee dat een automaat en een roetfilter niet echt bevorderlijk zijn voor een gunstig verbruik.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

LouisXIV

Citaat van: StefanCJ op 03-11-2013 16:54:00
http://link.marktplaats.nl/736182594

Ook errug mooi, alleen nog een dakspoiler erop en klaar is 'ie. Jaja,  't is een import  :eusa_shifty:
hoe vervelend je situatie ook is. Ik zit plaatsvervangend mee te genieten met je zoektocht naar een D5. Ik zou ipv onze roffel ook graag een D5 of een Mercedes E-klasse estate Avantgarde rijden.

Vulk

Even de knuppel in het hoenderhok gooien, ...
Is een V70classic tdi geen optie? Je kan veel onderdelen van de jouwe over zetten, goedkoper in aankoop dus meer ruimte voor verfraaiingswerken.

Plus je kan bij de club blijven.

StefanCJ

Heb ik ook aan gedacht. Degene die te koop zijn op dit moment zijn niet heel erg mooi (en dan druk ik het nog mild uit  ;D). Het is gewoon tijd voor iets nieuwers denk ik.

Louis, geeft niets hoor. Er zijn er ook genoeg die meeleven en meteen om onderdelen vragen  ;D. Dat snap ik ook wel en is helemaal niet erg. Ik ben vast aan mijn lijstje begonnen. Als iemand dus iets nodig heeft, pb maar wat en noem een prijs. Als het hoog genoeg is zet ik je op de lijst. Wel even onder voorbehoud, mocht iemand de S70 in zijn geheel willen overnemen dan kan dat nog.

;)

LouisXIV

Citaat van: Vulk op 03-11-2013 19:23:31
Even de knuppel in het hoenderhok gooien, ...
Is een V70classic tdi geen optie? Je kan veel onderdelen van de jouwe over zetten, goedkoper in aankoop dus meer ruimte voor verfraaiingswerken.

Plus je kan bij de club blijven.
Nee hij in nu bezig met een N  :eusa_naughty:

Vulk

Nee, maar met het prijsverschil kan je ze wel terug goed/mooi maken denk ik.
Als je de jouwe gaat slopen, dan vang je voor slijtagedelen quasi niets. Als die van jouw auto in een goede staat zijn en bij de nieuwe niet, dan zet je gewoon alles over. Ik denk aan remmerij, onderstel, ...

Maar goed, deze visie wordt ook sterk gestuurd doordat 'een nieuwe' mij helemaal niets zegt dus helemaal objectief ben ik niet.

Sbv

Zie maar eens een goede V70 classic diesel te vinden waar je niet gelijk een vermogen in moet steken om deze weer goed en mooi te krijgen.. Meeste hebben 4 ton+ gereden. Als je er dan 1 zoekt, dan is een nautic blue de enige handige ivm gebruik plaatwerk en zelf die zijn schaars of uitgeleefd

Vulk

Zijn die N'en van een paar jaar jonger er dan zoveel beter aan toe? Ik heb daar eigenlijk geen idee van, maar je zou verwachten, dat gezien het gering leeftijdsverschil, het niet zoveel scheelt?

LouisXIV

Citaat van: StefanCJ op 03-11-2013 19:27:36Louis, geeft niets hoor. Er zijn er ook genoeg die meeleven en meteen om onderdelen vragen  ;D ;)
ik hoef maar 1 onderdeel:
Ik weet niet of het past?
http://i42.tinypic.com/2m5dzt1.jpg

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 03-11-2013 18:48:45
die import ziet er prachtig uit. Hou er alleen wel rekening mee dat een automaat en een roetfilter niet echt bevorderlijk zijn voor een gunstig verbruik.

Misschien lees ik er overheen, maar waar zie jij dat dat ding een roetfilter heeft? Bij mijn weten zit er geen filter onder...

Ik vind 't een prachtige bak in elk geval :)

Sbv

Citaat van: Vulk op 03-11-2013 19:37:15
Zijn die N'en van een paar jaar jonger er dan zoveel beter aan toe? Ik heb daar eigenlijk geen idee van, maar je zou verwachten, dat gezien het gering leeftijdsverschil, het niet zoveel scheelt?
nou een MY04 of later denk ik het wel. Wel wat duurder maar redelijk wat keuze, tenzij je zo kritisch bent als dat ik ben met opties  ;D