StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

LouisXIV

Citaat van: elianmars op 07-11-2013 22:47:44
Ah, het is de Bouke-lampjes-D5 geworden  ;D

Gefeliciteerd!

Nu komt er een tijd van gemengde gevoelens, denk ik. De bijl in de S70  :-\ en gaan genieten van de luxe opvolger  8)
Hoe ben jij die tijd doorgekomen destijds? http://www.korrelatie.nl/   :'( :'( ;D

LouisXIV

Schitterende bak met veel opties gefeliciteerd hoor  :eusa_boohoo: :eusa_clap: :eusa_dance:

V70geRwin

Erg mooie wagen en diestel met automaat zal vast heerlijk cruisen.
Veel plezier ermee!

Taranis

Citaat van: Sbv op 07-11-2013 23:22:05
Spatlappen verwijderen

Dat was ook mijn eerste gedachte ;D

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en nu inderdaad eens lekker een tijdje rijden zonder gezeur!

Is dit nu trouwens zo'n titanium edition of lijkt dat maar zo?

Citaat van: KIM op 08-11-2013 07:29:00
Ik vind het stiekem wel zonde dat er zo weinig animo is voor de S en dat deze in onderdelen weggaat; het is toch een erg mooie auto.

Iets voor Marjolein?  :eusa_angel:

Sbv

@Ronald, Black Sapphire edition. Enkel in het zwart verkocht met wat leuke opties

BBS

Stefan, gefeliciteerd met deze aanwinst :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Ziet er erg mooi uit en je gaat er ongetwijfeld veel fijne kilometers aan beleven :D
Volvoloos....

Taranis

Citaat van: Sbv op 08-11-2013 08:08:09
@Ronald, Black Sapphire edition. Enkel in het zwart verkocht met wat leuke opties

Ah ok, tnx.

Wanneer gaan we het roetfilter leegkloppen? :evil:

elianmars

Hier ligt geen roetfilter onder, als ik het goed heb.

Taranis

Volgens de RDW zit er een retrofit filter onder.

elianmars

Citaat van: Taranis op 08-11-2013 08:36:35
Volgens de RDW zit er een retrofit filter onder.

Oh oh, een automaat en roetfilter. Net wat Stefan niet wilde hebben. Wat zal het verbruik tegen gaan vallen  :evil: ;D

knoertS70

Gefeliciteerd. Als dit net zo lekker rijdt als een T5 ga je een mooie tijd tegemoet.
Weten wat je zegt is vaak verstandiger dan zeggen wat je weet.

UserID6342

Gewoon leeghalen dat filter of er helemaal onderuit halen.

Taranis

Helemaal onderuit dan moet je een passend stuk uitlaat zien te vinden. Leeghalen vonden wij het makkelijkst, bovendien klinkt ie dan ook een stuk mooier boven de 3000 toeren.
Ik denk dat ik 't bij m'n huidige N ook ga doen, alleen moet die eerst uit de software geschreven worden.

Sbv

Citaat van: Taranis op 08-11-2013 08:44:54
Helemaal onderuit dan moet je een passend stuk uitlaat zien te vinden. Leeghalen vonden wij het makkelijkst, bovendien klinkt ie dan ook een stuk mooier boven de 3000 toeren.
Ik denk dat ik 't bij m'n huidige N ook ga doen, alleen moet die eerst uit de software geschreven worden.
Kan bij Rica eventueel.
Aangaande de auto van Stefan...tja moet hij zelf weten. Denk dat ik het er zelf wel uit zou halen

Marty__Mouse

Gefeliciteerd!! Prachtige auto hoor... En dat interieur..  :eusa_drool:
Wel weer een trede hoger dan een classic hoor..

Goede keuze!
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..