StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Citaat van: knoopie op 10-11-2013 20:22:31
Citaat van: maruska op 10-11-2013 20:07:13
de avond is nog niet om stefan  :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Steef ga op tijd je bed in telefoon uit ben ik je helemaal dankbaar....
hoe eerder hoe beter. Op tijd naar je bed is goed voor je, dat zij m'n moeder vroeger ook altijd.

Jaja, ik ga al  ;D Als jij nou die andere deuren neemt, dan heb je iets achter de hand, dat is goed voor je, tenminste dat zegt mijn moeder altijd  :angel:

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 10-11-2013 20:27:41

hoe eerder hoe beter. Op tijd naar je bed is goed voor je, dat zij m'n moeder vroeger ook altijd.

Jaja, ik ga al  ;D Als jij nou die andere deuren neemt, dan heb je iets achter de hand, dat is goed voor je, tenminste dat zegt mijn moeder altijd  :angel:

;D

Bouke

Citaat van: elianmars op 10-11-2013 21:14:55

;D

;D

Sbv

Bouke zet eens een kras aan de rechterkant bij Richard in de deuren :evil:

knoopie

de avond is nog niet om stefan  :eusa_naughty: :eusa_naughty:

Jaja, ik ga al  ;D Als jij nou die andere deuren neemt, dan heb je iets achter de hand, dat is goed voor je, tenminste dat zegt mijn moeder altijd  :angel:

slaap je nou nog niet.... ;D

;)

StefanCJ

Rechtsachter niet, die is denk ik al weg.

knoopie

Citaat van: Sbv op 10-11-2013 22:08:19
Bouke zet eens een kras aan de rechterkant bij Richard in de deuren :evil:

effe naar Leidsedam Bouke....

@ sander hilarisch!

;D ;D

hertogjan6

dood zonde van die S! maar een N is ook niet verkeerd!  8) 
~ Volvo 855 2.5 10V      144pk      AUT      95    423: Autumn Gold

~ Volvo 854 2.3 T-5       300pk       MT       94    601: Red

~ Volvo 854 R                +300pk     MT       96    019: zwart

Bouke

Ga is rechts kijken Ries :eusa_whistle: :angel:

Marty__Mouse

Citaat van: StefanCJ op 10-11-2013 12:19:11
Zojuist is MartyMousse langs geweest voor de 302 remmenset. Deze lag in de schuur en is nu dus met de nieuwe eigenaar mee. Maarten, gezellig om kennis te maken en mooie V70 heb je  :eusa_clap:.

Was erg prettig kennis te maken Stefan!
Sorry dat ik geen tijd had voor een bakkie, maar het weekend stond lekker volgepland  ;D

Nogmaals, jammer dat de S70 het veld moet ruimen, maar heel logisch en de opvolger is weer een stapje mooier!

Als ik de volgende keer in Utrecht kom doe ik je even een berichtje van te voren om het motorrubber op te pikken ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

StefanCJ

Distributie is klaar, vanavond dus de v ophalen  :eusa_dance:. Morgen even tanken en dan pas over anderhalve week weer, heeeeerlijk!

Morgen gaan Mark, Richard, Sander (mits geen papa) en ik beginnen met demonteren. Morgen worden de uitlaat, achterbumper, deuren, schermen, motorkap en interieur opgehaald dus dan is er meteen wat ruime in de garage. Donderdag komt Bouke ook langs met de motortakel en naar verwachting gaat zaterdag het blok eruit. Blok en at bak gaan naar Sander toe en samen willen we het blok uit elkaar halen en kijken waar het mis is gegaan.

elianmars

Ik had graag meegeholpen, maar moet gewoon centen verdienen overdag  :eusa_shifty:

Ik kom morgenavond wel kijken hoe ver jullie zijn. Neem ik gelijk de zooi van Richard mee  ;D

StefanCJ

Is goed Marcel, tot morgenavond.  ;)

Ries van de Zilverschuit

Citaat van: StefanCJ op 12-11-2013 18:32:45
Blok en at bak gaan naar Sander toe en samen willen we het blok uit elkaar halen en kijken waar het mis is gegaan.

Ik ben wel zeer benieuwd wat nu precies de oorzaak is van het kvs-verlies. Koppakking, scheur in onderblok? Laat het in ieder geval even weten hier, ter lering en vermaak.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

StefanCJ