StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Taranis

De onderdelenexpress is weer weg dus over 47 minuten kun je los Iris :P

Sbv

Helaas open brug dus iets later.

Stomme zeilboten

Ewout Schalkwijk

Jongens toch. Willem Dirk (ik wist zijn naam nog niet) blijft echt nog wel een weekje zitten hoor. Je kunt in die tijd makkelijk een hele V70 strippen, dus geen paniek. Is trouwens nooit goed. Been there twice. 1x 20 dagen te laat en 1x 10 dagen. En zelfs als het begint duurt het nog uuuuuuuuuurrrrreeeeennnn. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

elianmars

Onze jongens waren twee weken te vroeg. Maar ja, die hadden gewoon geen ruimte meer. Toen vochten ze elkaar al de tent uit ;D

Ewout Schalkwijk

Citaat van: elianmars op 23-11-2013 13:00:45
Onze jongens waren twee weken te vroeg. Maar ja, die hadden gewoon geen ruimte meer. Toen vochten ze elkaar al de tent uit ;D

Ik wil met je wedden dat Iris dat niet meer haalt.  :eusa_whistle:

;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 23-11-2013 13:29:17
Citaat van: elianmars op 23-11-2013 13:00:45

Ik wil met je wedden dat Iris dat niet meer haalt.  :eusa_whistle:

;D

Hehe ;D

rifwachter

Is je fototoestel kapot??        ;)

Hoe bevalt het rijden met de D5 tot nu toe?

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

StefanCJ

Haha, nee die is niet kapot. Ik heb met het slopen wat vrije tijd opgenomen en dat is het probleem ook niet, het probleem is dat mijn werk wel gewoon blijft liggen en ik deze week dus vrij veel gewerkt heb. Ik zal morgen een paar foto's maken van zowel de binnen- als buitenkant.

De D5 rijdt heerlijk. In de S70 had je bij 140 het gevoel hard te rijden door het geluid en omdat het allemaal wat stug is. Dat gevoel heb ik bij de D5 totaal niet, voor mijn gevoel doe ik over de rit naar mijn werk 5 minuten langer, enkel en alleen omdat het zo stil is in de auto en reuzestabiel op de weg ligt. Qua opties is de auto lekker compleet met cruise control, de audio is perfect (mooie bas en mooi hoog) en de stoelen zitten heerlijk. Ook de ruimte is ideaal, hoppa, de kofferbak vol met grof vuil en ook nog even de buggy erbij. Ook de keuze voor een automaat is de juiste geweest. Verbruik is nu volgens de bc 1 op 14.2. Ik heb vorige week getankt en hoef pas ergens komende week weer te tanken, heerlijk gevoel.

In het begin nog getwijfeld om een ander blok in de S70 te leggen maar kan nu zeggen dat ik blij ben dat ik dat niet heb gedaan.

:)

elianmars

Misschien had het een iets anders verhaal geweest als je een V had gehad i.p.v.een S.

Maar fijn dat je zo geniet van de N  :)

Sbv

Mooi dat het bevalt met de V70n.

Ik heb alvast liggen voor je:
alarm module
schijven
blokken
bouten voor fuse

Mis nog wat wielbouten

StefanCJ

Wielbouten is geen prio nr 1 gelukkig. Maarre ... Binnenkort maar eens afspreken voor de remmen, dat lijkt me toch wel mooi om voor elkaar te hebben  8).

Sbv

Citaat van: StefanCJ op 23-11-2013 21:28:13
Wielbouten is geen prio nr 1 gelukkig. Maarre ... Binnenkort maar eens afspreken voor de remmen, dat lijkt me toch wel mooi om voor elkaar te hebben  8).
Eerst even pappa worden

StefanCJ

Citaat van: Sbv op 23-11-2013 21:36:05
Eerst even pappa worden

Begin je 'm te knijpen?  ;D

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 23-11-2013 21:37:22
Citaat van: Sbv op 23-11-2013 21:36:05
Eerst even pappa worden

Begin je 'm te knijpen?  ;D

Lijkt er wel op  ;D