StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Mooie dikke bak Stefan!

Die velgen staan 'm erg goed. :eusa_clap:

rogerV701998

Citaat van: Chris op 24-11-2013 10:41:12

Qua telefoon kun je ook nog voor een dual-sim gaan als je hetzelfde nummer wilt gebruiken. Zo doe ik het nu. Je moet alleen even je eigen mobiel op offline zetten als je instapt omdat het anders kan gaan conflicteren en je de inkomende telefoontjes nogsteeds op je mobiel krijgt, maar dat vind ik niet zo'n probleem aangezien ik toch niet onwijs veel rij. En al helemaal niet vaak lange stukken waarbij ik de autotelefoon aan zet :).

Ik heb dat in mijn (lease) auto gehad en vond het geen fijn systeem. Ik reed in die tijd veel en vergat (want ik kan een warhoofd zijn ;D) vaak mijn telefoon uit te zetten. En als ik 'm al een keer uit zette vergat ik dat ding weer aan te zetten... Ook met voicemail berichten ging het vaak fout. Ik heb toen een Parrot laten inbouwen.

MarcoV

Mooie auto maar die rij lampen vind ik echt niks hoor  ;)

MarcoV

Bouke

Citaat van: MarcoV op 24-11-2013 11:41:40
Mooie auto maar die rij lampen vind ik echt niks hoor  ;)

MarcoV
Lampjes zij cool" like"

Miel850

Nice car (en mooier dan een NN).
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rifwachter

Gefeliciteerd Stefan met dit mooi's   :eusa_clap:

Dit is precies de uitvoering die ik ook voor ogen heb, een black sapphire uitvoering.

Black sapphire, black sport select leder, thor black chrome en xenon.

Jij hebt alle knopjes er op zitten, erg mooi !  Zelfs je inleg is "dark"

IK zou het zonde vinden als je de black chrome zou vervangen voor pegasus, deze horen bij dit black sapphire pakket wat jij hebt.

Maar pegasus staat ook wel mooi, op deze foto staat mijn V70 T5 2001 met pegasus die ik voor de huidige C70 cabrio heb gehad, en die Rode R estate is degene voor de V70 T5 in de garage stond.

Heel veel plezier gewenst met je V70 met die heerlijke D5 motor!

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Ewout Schalkwijk

Even een vraagje: Zijn er in Nederland niet gewoon tweelingkaarten te krijgen waarbij beide telefoon's tegelijktijd werken? Hier is dat redelijk gewoon. Ik heb twee iPhone's (3Gs als backup) en een 5. Beide hebben het zelfde nummer en ontvangen tegelijkertijd oproepen en sms-jes. Dit kan je natuurlijk ook met je ingebouwde telefoon doen.

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

LouisXIV

Citaat van: rogerV701998 op 24-11-2013 11:14:18
Citaat van: Chris op 24-11-2013 10:41:12

Qua telefoon kun je ook nog voor een dual-sim gaan als je hetzelfde nummer wilt gebruiken. Zo doe ik het nu. Je moet alleen even je eigen mobiel op offline zetten als je instapt omdat het anders kan gaan conflicteren en je de inkomende telefoontjes nogsteeds op je mobiel krijgt, maar dat vind ik niet zo'n probleem aangezien ik toch niet onwijs veel rij. En al helemaal niet vaak lange stukken waarbij ik de autotelefoon aan zet :).

Ik heb dat in mijn (lease) auto gehad en vond het geen fijn systeem. Ik reed in die tijd veel en vergat (want ik kan een warhoofd zijn ;D) vaak mijn telefoon uit te zetten. En als ik 'm al een keer uit zette vergat ik dat ding weer aan te zetten... Ook met voicemail berichten ging het vaak fout. Ik heb toen een Parrot laten inbouwen.
Ik heb een mooi bedrijfje gezien in Amersfoort die voor relatief weinig een parrot ck3100 inbouwen. NB de prijs was 139 euro nu iets hoger. http://www.budgetservice.nl/acties/parrot-ck3100-carkit/

maruska

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 24-11-2013 12:34:17
Even een vraagje: Zijn er in Nederland niet gewoon tweelingkaarten te krijgen waarbij beide telefoon's tegelijktijd werken? Hier is dat redelijk gewoon. Ik heb twee iPhone's (3Gs als backup) en een 5. Beide hebben het zelfde nummer en ontvangen tegelijkertijd oproepen en sms-jes. Dit kan je natuurlijk ook met je ingebouwde telefoon doen.

Ewøut
Nope.. er is er altijd 1 aactief aangemeld op de masten.
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Ewout, dat noemen ze hier dualsim en dat moet ondersteund worden door de provider. KPN en Vodafone doen dat bijvoorbeeld wel, Simyo helaas niet. Een 100 minuten simonly kost met 3,- per maand. Daarbij bel ik niet zo vaak in de auto maar soms is het wel enorm praktisch.

Net nog even gekeken naar de verstralers. Als ik het grootlicht aanzet doen twee van de vier lampen het. De glaasjes hebben redelijk wat steenslag dus misschien moet ik maar gewoon vier losse nieuwe lampunits bestellen en die erin zetten. Of het gewoon laten voor wat het is, ik gebruik het niet en die barstjes vallen niet op als je het niet weet.

Als verstralers kosten ze €72.50 per twee en volgens mij kan ik gewoon 2 setjes bestellen die deze in de bar schroeven.
http://link.marktplaats.nl/745683709

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

StefanCJ

Ik moet nog even kijken, mooiste is als de bar even breed is als de kentekenplaathouder, dan kan het huidige rooster ook gewoon blijven zitten. Morgen eens even contact opnemen met de verstralershop.

Bouke

Zijn er niet twee afgekoppeld Stefan , want in Nederland mag je maar 4x grootlicht hebben,anders zijn het er 6. Ik koppelde ze altijd af voor de apk ;)

Sbv

Misschien eens even kijken eerst voordat je de lampen gaat bestellen. Vanuit Noorwegen heb je het na de kerst denk ik zo als forum transport geweest is

StefanCJ

Hmmm dat is een goede tip Bouke. Waar koppelde jij ze af, achter de lampen of verder in de kabelboom?
Aangezien de v een verse APK heeft vermoed ik dat dat het wel zal zijn.