StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 13-08-2014 22:21:14
Dacht dat jij altijd zei dat je bij een N niet zonder tussenas kon rijden? ivm foutmeldingen
Het is dus wel mogelijk

Taranis

Citaat van: grijzev70tdi op 13-08-2014 22:21:14
Dacht dat jij altijd zei dat je bij een N niet zonder tussenas kon rijden? ivm foutmeldingen

Mijn MY05 XC weigerde inderdaad, die ging in noodloop.

De garage waar ik de tussenas heb laten verwijderen beweerde dat het bij mijn MY07 ook niet ging lukken. Gevraagd toch te doen en toen bleek het prima te gaan.

Snellebaksteen

Effe gemist maar is ie alweer stuk dan??
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Taranis

Zonder Stefan z'n blog verder te willen vervuilen, ja  :eusa_shifty:

Snellebaksteen

Hou dan zelf ook eens een blog bij, bij jou is dat nog de moeite, ik kan niet meer dan een kapot lampje vermelden...
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

StefanCJ

Bij Ronald gaat elke auto kapot. Ik heb hetzelfde maar dan met gereedschap.

Bouke

Citaat van: StefanCJ op 14-08-2014 17:27:41
;D ;D ;D

Sbv

jij bent dan ook de zoon van Triton, dan is het begrijpelijk

Marc O.

In de pot met toverdrank gevallen. Dan krijg je dat hè ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Taranis

Citaat van: Snellebaksteen op 14-08-2014 17:04:55
Hou dan zelf ook eens een blog bij, bij jou is dat nog de moeite, ik kan niet meer dan een kapot lampje vermelden...

Ik zal er binnenkort 1 aanmaken, scheelt wat blog-vervuiling in andere blogs. Heb alleen na bijna anderhalf jaar nog steeds geen fatsoenlijke foto's van die auto gemaakt en dat hoort er wel bij in een openingspost natuurlijk :)

;D

elianmars

Citaat van: Taranis op 15-08-2014 08:57:34
Citaat van: Snellebaksteen op 14-08-2014 17:04:55

Ik zal er binnenkort 1 aanmaken, scheelt wat blog-vervuiling in andere blogs. Heb alleen na bijna anderhalf jaar nog steeds geen fatsoenlijke foto's van die auto gemaakt en dat hoort er wel bij in een openingspost natuurlijk :)

Pak de avatar van Sander. Heb je alvast een foto van je wagen ;D

UserID6342

Moet je ook echt gereedschap gebruiken en niet van dat pisbakkenspul :evil: :evil: ;D ;D.  Over de auto's laat ik me nu niet uit ;D.

triton

Ook goed gereedschap kan naar de klote, heb al paar t-shirts  :eusa_whistle: :eusa_whistle:
Professioneel raddraaier

StefanCJ

Und jetzt sind wir im Deutschland. Vanmorgen om 4.15 vertrokken naar Erlau (ligt tegen Passau aan, net voor de Oostenrijkse grens) en om 12.45 aangekomen. Voor het eerst op vakantie met de D5 en dat bevalt tot nu toe goed. De eerst drie uur lekker door gereden, toen heeft Marit het stuur over genomen en ben ik wat gaan slapen. Toen ik wakker werd reden we 170 dus het schoot allemaal lekker op  ;D. Verbruik van 1 op 14 vandaag. Onderweg tweemaal wat gepauzeerd en helaas flink wat baustelle's op de 3.

Morgenochtend vertrekken we naar het Velencemeer. Fotootje van waar we nu zitten, erg mooi hotel, vriendelijke mensen en lekkeRrrrrr eten.

Oja, inbrekerts, ons huis is niet onbewoond, mijn zusje en haar vriend logeren er nu tot wij terug zijn.

:D

elianmars