StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Vandaag weer een mooie dag. Na het eten even naar het centrum gereden en daar wat rond gehangen. Centrum stelt niet zoveel voor, wel lekker rustig, gezellig, nauwelijks Nederlanders, ideaal dus.

In de botsauto's

In de draaimolen, noem me een ouwe lul maar ik werd misselijk in dat ding.

Blij als een kind als je een ijsje gaat halen. Lekker joch, soms vervelend en irritant maar meestal een schatje.

Aan het dansen tijdens de kinderdisco. Erg leuk om te zien hoe die kleintjes met elkaar omgaan.

;)

Sbv

Ha nieuwe foto's die hadden we nog niet gezien. Mooi dat jullie het naar jullie zin hebben

maruska

wij kregen toch echt heeeeeeeeele andere foto's stefan ;D
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

StefanCJ

Ja, die mag jij er wel ff op zetten  :evil:. Alle kindjes hadden enkel aandacht voor de olifant, Casper let echter op andere dingen  8).

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 20-08-2014 21:46:16
Ja, die mag jij er wel ff op zetten  :evil:. Alle kindjes hadden enkel aandacht voor de olifant, Casper let echter op andere dingen  8).

Boobies!!  :eusa_dance:

StefanCJ

Vakantie zit er weer op. Auto is ingepakt, nu even douchen, uitschenken en dan richting huis. In principe geen overnachting tenzij we geen zin meer hebben, dan zoeken we ergens een hotel.

UserID6342

Sbv

Goeie reis, hopelijk hebben jullie onderweg beter weer dan dat het hier nu is

hanss850

Stefan, goede terugreis en breng jou en je familie veilig thuis
Ik grijze Land Rover defender 90, Wij V70 2.5T AWD

Ewout Schalkwijk

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Taranis

Goede reis, succes met uitschenken :P

StefanCJ

De Co-piloot typt even een berichtje: we zijn er bijna, weeeeee zijn er bijnaaa :eusa_dance:

The Demon

Neeeee!!!!!!! Niet gaan zingen!!!!!!  :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty: :evil: :evil: :evil:

elianmars

Toch maar in 1 keer doorgereden?  ;D

Sbv

Ze zijn weer veilig thuis