StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

StefanCJ

Rond 1900 de auto opgehaald. Wat een wereld van verschil  :o. Het sturen gaat iets minder licht, vind ik zelf wel prettig. Ik kan een stuk sneller een klaverblad nemen, het stuurt veel preciezer en voelt veiliger allemaal. Goedkoop was het niet maar ik ben er zeker erg blij mee.

8)

arjen850

Is er een origineel stuurhuis onder gekomen?

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 10-10-2014 21:38:59
Rond 1900 de auto opgehaald.

Jeu, dat is 114 jaar geleden  :eusa_shifty:

StefanCJ

Citaat van: arjen850 op 10-10-2014 23:21:32
Is er een origineel stuurhuis onder gekomen?

Ja, ervaring met imi huizen? Overigens is het originele ook niet al te best gezien het hoge uitvalpercentage.

MarcoV

Daarom gewoon een classic rijden haha, gelukkig weer gefixt.

MarcoV

StefanCJ

Vandaag weer een sloper opgehaald met Sander. Het betreft de Roetmeeuw welke ooit van Ronald is geweest. De eigenaresse moest een hoop kosten maken voor een nieuwe APK en wilde derhalve van de auto af.

Vanmorgen al vroeg op pad om de auto op te halen en vanmiddag al grotendeels gedemonteerd. Zie de advertenties in het juiste board. Overige dingen zijn er mogelijk ook nog wel, pb gerust even.

Ik heb verder eigenlijk geen foto's, mogelijk Sander nog wat.

elianmars

San had toch een aantal foto's op de Whatsapp gegooid?

Taranis

Citaat van: elianmars op 11-10-2014 19:45:56

Ja. Gelukkig bleek toen het kenteken al afgemeld te zijn want het jeukte wel ;)

UserID25761

Citaat van: Taranis op 11-10-2014 20:01:17
Citaat van: elianmars op 11-10-2014 19:45:56

Ja. Gelukkig bleek toen het kenteken al afgemeld te zijn want het jeukte wel ;)

Vanaf vandaag hebben we Roetmeeuw II  op het forum  :eusa_angel:

StefanCJ

Citaat van: Redolpho op 11-10-2014 20:58:26
Als je mij nou die BBS propus velgen eens verkoopt, weet ik wellicht ook nog wel een adresje voor een hele hoop spulletjes.

Ze staan gereserveerd voor je, je was de eerste ;)

StefanCJ

Veel foto's heb ik eigenlijk niet. De auto was wat vies bij ophalen. Er kwam nog een volle vuilniszak aan blikjes, papieren en snoeppapiertjes uit. Dashboard was wat stoffig (de tekst stond er al in). Het blok liep niet zo heel slecht alleen de afstelling klopte niet zo erg, erg vette walmen kwamen er uit de uitlaat en ook vanuit het blok zelf.

Ik reed achter Sander terug naar huis en ergens halverwege vloerde 'ie het gaspedaal eens goed met gevolg dat twee rijbanen compleet zwart waren van de roet  ;D 8).

Foto:

Nu even wat op de bank zitten.

UserID25761

Voor de duidelijkheid  :eusa_whistle:  Dat Nowhere is een of ander hippie feest dat in Juli bij Barcelona in de woestijn is gehouden  :eusa_shifty:
Ik weet dat de roetmeeuw daar is geweest  ;D

(vandaar ook het overvloedige zand in de auto)  :angel:

StefanCJ

Het zag er een beetje naar uit of dat hippie feest ín de auto heeft plaats gevonden.

UserID25761

Citaat van: StefanCJ op 11-10-2014 22:09:18
Het zag er een beetje naar uit of dat hippie feest ín de auto heeft plaats gevonden.

Ja daar werd in geslapen  :-X

The Volvoboy

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red metallic - 17'' Comets - 702.000km
'00 - Volvo V70 2.4T AWD Nordic - LPG - Venetian Red metallic - 16" Helium - 418.000km
'95 - Volvo 850 2.3 T-5R Aut. - Black Stone Solid - 17" Titans - 392.000km
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 356.000km