StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: NickGR op 11-10-2014 22:07:23
(vandaar ook het overvloedige zand in de auto)  :angel:

Lijkt wel of er een poederblusser is leeggespoten in die auto  :-X
...The Nile isn't just a river in Africa...

MarcoV

Mooi zandstone gespoten  ;D

Sbv

Citaat van: Taranis op 11-10-2014 20:01:17
Citaat van: elianmars op 11-10-2014 19:45:56
San had toch een aantal foto's op de Whatsapp gegooid?

Ja. Gelukkig bleek toen het kenteken al afgemeld te zijn want het jeukte wel ;)
enkel geschorst hoor.

Taranis

Citaat van: Sbv op 12-10-2014 21:11:54
enkel geschorst hoor.

Er stond toch echt afgemeld ;)

En ik wil het niet meer weten ;D

StefanCJ

Gelukkig leeft de Roetmeeuw gedeeltelijk voort in mijn D5. De garage waar het stuurhuis gewisseld is vond het blijkbaar nodig om zonder overleg een kentekenplaat met reclame te monteren. Ik was wel niet zo heel erg gehecht aan de oude plaathouder (Furness) maar vind het niet zo'n jofele actie. Bovendien zat het ding meer los dan vast dus ik zal ze morgen nog wel even bellen  :evil:. Nu maar de reclameloze houder van de Roetmeeuw erop gezet, kan ik elke keer aan Ronald zijn oude liefde denken als ik de klep open  :eusa_shifty: :'(.

Ik heb 5cm instapschade in de bestuurdersstoel, leer is op de naad gescheurd. De hoes moet er een keer af om het naadje weer netjes dicht te maken. Ik kwam op MP een passagiersstoel tegen voor weinig. Ik kan als het goed is de zitting gewoon gebruiken, enkel het ruggedeelte is wat moeilijk/niet te doen vanwege de airbag. Leuke klus voor een regenachtige zondag. Deze stoel zit werkelijk als nieuw, ik dacht dat mijn stoel niet doorgezeten was: wel dus  ;D.

Ik heb nog een andere bestuurdersstoel staan, deze kan eventueel tijdelijk in de auto zodat ik op mijn gemak de hoezen kan wisselen.

:)

Snellebaksteen

Blijft er dan toevallig een stoelverwarmingsmatje in werkende staat over van al deze ombouw acties?
Mijn bestuurdersstoelverwarming heb ik al 3 keer gerepareerd en iedere keer breekt hij op een ander plekje. Het mooie is er wel van af zeg maar..
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Sbv

Citaat van: Snellebaksteen op 13-10-2014 11:01:14
Blijft er dan toevallig een stoelverwarmingsmatje in werkende staat over van al deze ombouw acties?
Mijn bestuurdersstoelverwarming heb ik al 3 keer gerepareerd en iedere keer breekt hij op een ander plekje. Het mooie is er wel van af zeg maar..
welk type stoel heb je erin zitten ? die op de foto of een andere ?

Snellebaksteen

Een andere. Half kunstleer.
Ik zit net effe door m'n fotoalbum te scrollen maar ik zie tot mijn verbazing dat ik geen foto heb van m'n interieur.
Verder dan dit kom ik niet:

:eusa_shifty:

Sbv

sportstoel dus. Zelfde als Stefan heeft. De matjes zijn namelijk verschillend.
Persoonlijk zou ik een nieuw kussen en matje halen, ben je weer voor jaren klaar. Matje van kussen verwijderen is een naar klusje

Taranis

En ongeveer onmogelijk zonder het matje te beschadigen.

Wat Sander zegt: het is even bloeden maar dan beter een nieuw kussen + matje halen. Scheelt ook wat rugpijn van een oud doorgezakt kussen.

Snellebaksteen

Dat is het nou net. Mijn stoel zit nu perfect, ik wil geen nieuw kussen.
:eusa_shifty:

volvobug

Als je er de tijd voor wilt nemen zijn matjes best over te zetten. Loshalen met een föhn, dikke restanten foam wegkrabben en vastplakken met een spuitbus lijm. Vorige week nog gedaan en die matjes kunnen best wat hebben. Maar een nieuw matje is wel zo snel en safe  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

Vulk

Jij kan ook niet stilzitten hé. ;D

StefanCJ

Euh nee, dat kan ik niet zo goed, zeker met die heerlijke werkplek beneden.

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 13-10-2014 18:44:19
Euh nee, dat kan ik niet zo goed, zeker met die heerlijke werkplek beneden.

Ik meen dat je boven ook een behoorlijke werkplek hebt  :eusa_angel: