StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Fijn hé, terug een echte Volvo! ;D

grijzev70tdi

Had ik dat ff week eerder geweten dat die N te koop kwam :P
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Sbv

Citaat van: grijzev70tdi op 13-03-2015 12:43:13
kan nog steeds hoor

volvobug

Wil je de stalen velgen terug hebben om onder de blauwe te zetten bij verkoop?  ;D

Welkom terug hier met een Classic  ;)
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

grijzev70tdi

Citaat van: Sbv op 13-03-2015 12:54:13
Citaat van: grijzev70tdi op 13-03-2015 12:43:13
kan nog steeds hoor

geen plek en geld voor :P
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Jelmar

Wat voor prijs heb je in gedachten voor de N Stefan?
850R

StefanCJ

Ondertussen weer een update voor de D5. De originele HU radio met Yatour voor de MP3's beviel erg goed en ook de speakers zijn wel ok. Toch mistte ik wat laag. Volvo heeft originele subwoofers voor in de thuisbrenger alleen rij ik liever met volwaardig reservewiel rond. Die optie viel dus af, buiten het feit dat ze vrij prijzig zijn voor een gebruikte subwoofer (nieuw niet meer te krijgen).

Afgelopen zaterdag heb ik Maartendeb zijn sub bewonderd en beluisterd. Zaterdagavond zat ik in de auto om in Eindhoven zo'n zelfde sub op te halen (verkoper heeft een bedrijf vanuit huis, dus geen wachttijd i.v.m. ongeduldig zijn  ;D). Gisteren aangesloten, vandaag gereden en geluisterd en erg blij met het geluid. Het voegt erg veel toe en ziet er netjes uit. Van de week nog even de kabels fatsoeneren, nu is het nog een zooitje. Overigens: ik heb het geluidsignaal van de speakers uit de D-stijl gehaald, hier haalt de originele sub van Volvo ook zijn geluid vandaan.

Deze is het overigens http://www.pioneer.eu/nl/products/25/131/201/TS-WX710A/page.html

8)

triton

Nette upgrade , denk je om je oren
Professioneel raddraaier

Marc O.

Oh, was dat een subwoofer die Maarten achterin zijn auto had liggen. Ik dacht dat het een keyboard in een koffer was ofzo ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

Sbv

binnenkort eens bij je luisteren hoe het klinkt. Waar heb je het ding ? in kofferbak of onder de vloer?

Taranis

Ik ben ook erg benieuwd hoe het klinkt. De originele Volvo subwoofer in mijn auto heb ik teruggegeven aan Sander: ik hoorde 'm niet (kan aan mijn gehoor liggen) en je bent 15 minuten bezig om bij het reservewiel te komen waar ook de afneembare trekhaak lag. Benieuwd of zo'n Pioneer een interessante vervanging is :)

Snellebaksteen

Die zou ik eventueel nog in de ruimte voor het reservewiel kwijt kunnen denk ik. Interessant!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Ewout Schalkwijk

Ik ruik een groupbuy.... ;D
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Chris

Citaat van: Taranis op 16-03-2015 21:19:42
Ik ben ook erg benieuwd hoe het klinkt. De originele Volvo subwoofer in mijn auto heb ik teruggegeven aan Sander: ik hoorde 'm niet (kan aan mijn gehoor liggen) en je bent 15 minuten bezig om bij het reservewiel te komen waar ook de afneembare trekhaak lag. Benieuwd of zo'n Pioneer een interessante vervanging is :)

Jij hebt toch premium sound?.... in mijn S produceert dat echt meer dan voldoende goed geluid, ook qua bas. Nou kan een V wat blikkeriger klinken weet ik van Sander, maar dat zou toch niet zo heel veel uit moeten maken denk ik dan. Zeker ook omdat die speakers volgens mij in de deuren zitten. Ik heb mijn bas zelfs gewoon op gemiddeld staan omdat anders de binnenspiegel al begint te trillen ;D.

Sbv

Er is een redelijk verschil tussen sedan en estate kwa geluid. Sedan klinkt vele malen mooier en voller