StefanCJ's nieuwe blog :) -> Freude am fahren

Gestart door StefanCJ, 29-03-2013 22:57:32

Vorige topic - Volgende topic

elianmars

Citaat van: StefanCJ op 21-12-2017 22:20:02
De kofferruimte is wel veel krapper bij een 3. Wat dat betreft kunnen weinig auto's tippen aan de D5.

Mwoa, ik denk dat mijn T5 net zoveel ruimte heeft als jouw D5 ;D

)()()sT

Schitterende auto cabrio-mattie ;D
Ik wil hem wel eens aanschouwen binnenkort; dat geluid word ik altijd wel blij van.
Kofferruimte; tja. Bij de V60 idem; maar we zijn maar met z'n 3 en desnoods een koffer op het dak voor die paar keer dat je hem volstouwt.

Chris

Mooi auto Stefan en veel plezier ermee :).

Citaat van: )()()sT op 22-12-2017 07:25:53
Schitterende auto cabrio-mattie ;D
Ik wil hem wel eens aanschouwen binnenkort; dat geluid word ik altijd wel blij van.
Kofferruimte; tja. Bij de V60 idem; maar we zijn maar met z'n 3 en desnoods een koffer op het dak voor die paar keer dat je hem volstouwt.

En wat Joost zegt. Bij de V60 idem. Met een V70(N) ben je gewoon onwijs verwend. Er zijn maar weinig andere auto's, en zeker nieuwere (ook Volvo), die ook nog een kliko vorm hebben. Je raakt bijna altijd ruimte kwijt. En het is maar hoe je erin zit.

Wij wilden erg graag een V60, want veel mooier en sportiever dan een NN, maar die ruimte... totdat we ons realiseerden hoe vaak wij die volledige ruimte van de V70 nou echt gebruikten. 1 a 2 keer per jaar? Weekendje weg 2 weken terug paste alles prima in de kofferbak van de V60, inclusief onhandige kinderwagen. En dan hebben we nog een achterbank en in het ergste geval gaat er een koffer op :). Er zijn een hoop mensen die het met nog veel minder ruimte ook prima redden.

Veel plezier met je Duitser! Maar dat gaat denk ik wel lukken ;D.

mehn

Citaat van: Sbv op 20-12-2017 07:15:29
Iemand een mooie V70 D5 Black Sapphire Editon kopen die zeer goed onderhouden is ?  ;D

Heeft ie een groene sticker? ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Sbv

Citaat van: mehn op 22-12-2017 09:03:24
Iemand een mooie V70 D5 Black Sapphire Editon kopen die zeer goed onderhouden is ?  ;D

Heeft ie een groene sticker? ;D
Zou wel zo moeten zijn. Ding heeft retrofit roetfilter (ooit eens erin gehad)

Snellebaksteen

Het is met ruimte net als met vermogen: Als je het 1 keer gewend bent, is het lastig om te minderen.

Om een forum-legendarische spreuk maar eens te verbasteren: Over het algemeen is 575 liter wel genoeg.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

san

Staat ie al op marktplaats?

elianmars

Citaat van: san op 23-12-2017 10:15:16

Staat ie al op marktplaats?

Hoeft niet meer.

san

Sbv

Citaat van: san op 23-12-2017 11:07:14
Want al verkocht?
Nee gedemonteerd. Leuk om weer een keer wat te demonteren

elianmars

En daarmee had ik dus weer de mazzel dat ik nog wat spul kon gebruiken  :eusa_dance:

san

innocenti

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Mooie auto, zeker met 6cilinder motor. En t went best Volvo loos door t leven. Er is meer moois om te rijden en zoals een 850 en V70 classic worden ook de nieuwere niet meer gebouwd.

Veel ruimte blijft wel ideaal met kinderen.

Sbv

Citaat van: san op 23-12-2017 11:48:32
Gedemonteerd? Was er iets mee dan.
Nee helemaal niet, maar wel leuk om te doen en gewoon omdat het kan  ;D
Classics demonteren is al vaker gedaan

StefanCJ

De auto staat al gereserveerd voor iemand.