Ben Ekeler

Gestart door rifwachter, 31-03-2013 10:26:17

Vorige topic - Volgende topic

Geert-Jan

Citaat van: Bas850 op 31-03-2013 19:52:22
Ben bedankt, al twijfel ik nog beetje over je besluit, morgen is toch bepaalde dag.

Bas
Als dat zo is zijn we er mooi ingetrapt  :eusa_whistle:

Volvo850Club lidnr.0504409

henry classic v70

Nee hoor want dan zou dit morgen aan de orde zijn en niet 30/31 maart
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

René70

MarcoV

Al sinds 2005 op dit mooie forum en een aantal goede vrienden opgedaan, mede door jou Ben!
Bedankt en succes met je andere vele activiteiten op volvo gebied.

MarcoV

Ludo

Geniet nu maar lekker van je pensioen Ben.  ;)

:evil:

M a r c

Hey... Dit had ik even gemist....  Maar dan bedank ik Ben bij deze voor de vele jaren dat hij dit forum onder zijn hoede had en het heeft laten groeien tot wat het nu is. Petje af.

Wie zijn de gelukkige nieuwe pleegouders eigenlijk?
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

fpede

Tenk joe voor de inzet over de jaren heen Ben!
:eusa_clap:

maruska

Laten we niet vergeten dat naast Ben, er weet ik hoeveel mensen zijn die via sponsoring dit hebben mogelijk gemaakt..
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

EdenAli

Ben bedankt voor alle jaren dat je dit forum mogelijk hebt gemaakt.

Fred korn

Ben , bedankt voor je inzet het ga je goed  :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:

Groeten , Fred .

Bouke

Ben Bedankt hoor ik ben verslaafd aan dit forum ;D en heb hier door een boel nieuwe goede vrienden kunnen ontmoeten die ik oo niet meer kwijt wil :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:

Jalle

Ook vanuit het hoge noorden, Ben bedankt. :)

Ben

Beste vrienden van het forum,

Dank voor deze aardige woorden.
Nee, het is geen 1-april grap, per vandaag ben ik geen eigenaar meer van het domein www.volvo850forum.nl
Ik ga door met het grote forum www.volvo-forum.nl en mijn website www.volvo-plaza.nl en mijn vrijwilligerswerk voor de Stichting Hoogvliegers.

Het forum heeft de afgelopen jaren kunnen vooral bestaan dankzij de inzet van de moderatoren onder mijn leiding, financieel gesteund door incidentele donaties (waarvan 1 structurele) van forummers en het kon profiteren van de advertenties op Volvo-forum.nl.

De nieuwe eigenaar is een groep oude bekenden, Maikel, Arthur, Thomas en Mario, de moderatoren die ik in de loop van de jaren erg goed heb leren kennen en waarvan ik weet dat ze de Volvo 850 en dit forum een goed hart toedragen. Het is aan hen dit forum verder te besturen en ze zullen dat op hun geheel eigen wijze doen.

Ik ben inmiddels al bijna 10 jaar lid van dit forum en zal zeker zo af en toe even komen kijken.

Johann