Ben Ekeler

Gestart door rifwachter, 31-03-2013 10:26:17

Vorige topic - Volgende topic

rifwachter

Bij deze wil ik Ben bedanken voor zijn tijd dat hij goed voor dit forum heeft gezorgd, of je het nou wel of niet eens was met zijn beslissing maakt niet uit, Ben zal er veel tijd en energie in hebben gestopt.

Dit is officieel zijn laatste dag als eigenaar van dit forum zoals ik heb gelezen, en deze dag mag niet geheel stil voorbij gaan.

Ben bedankt, en we komen elkaar zeker weer tegen.

Rene

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Vulk

Ook van mijn kant uit: een hele oprechte dankjewel!

Duell

:eusa_clap: :eusa_clap: Hulde, voor alle tijd en moeite die je er in gestopt hebt.

KIM

Ben, ook vanaf deze zijde bedankt:
Je laat een forum achter waarop ik al meer dan 10 jaar meet veel plezier vertoef.

Spin!

Ben, bedankt voor de goede zorgen!  :eusa_clap:

www.vm-parts.nl

)()()sT

Inderdaad bedankt Ben!
Ook ik ben hier nog steeds met plezier, er zijn leuke momenten maar soms ook mindere. Da's niet erg, want zo is het irl. ook :)

Bedankt!

peteRRR

Lekker genieten nou Ben en bedankt voor het plezier en je goedheid.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

René70

Ik ben hier nog niet zo lang maar weet van mezelf dat hier veel tijd en energie in gaat zitten.
Respect dus Ben en bedankt. :eusa_clap:

hathü

Ben van harte bedankt, het ga je goed. :eusa_clap:

petrolhead

Bedankt Ben voor al die jaren en je laat een mooi forum achter! Daar mag je echt met recht trots op zijn.

verron

Beste Ben, bedankt voor al je goede zorgen met, en voor dit forum. Voor mij is het een geweldig nuttig medium geworden en een onuitputtelijke bron van informatie en met veel trouwe leden die altijd bereid zijn om iedereen te helpen.
Bedankt daarvoor  :eusa_clap:
We komen elkaar zeker nog tegen in de toekomst  ;)

Groeten Verron
850 T5 Blackstone (=exit)
V70XC 2.5T Dark bleu Pearl (=exit)
S70 2.4 10V Smoke Silver zoonlief
V50 1.8 Saville Grey Pearl
855 R AT  Bright Red zoonlief/pa (soon to be here)

StefanCJ

Ben,

Ontzettend bedankt voor dit mooie forum. Het is inmiddels een soort van tweede huiskamer voor me, er gaat geen dag voorbij zonder dat ik op dit mooie forum kom.

Bedankt!

UserID6342

Ben, bedankt !  :eusa_clap:

JeffreyC

Ben,

Bij deze bedankt voor dit forum en de tijd die je erin hebt gestopt!

Gr Jeffrey
300 PK 390 NM CY T-5R MT
2.0L, 19T, S60R exhaust manifold, 440cc injectors, 3" downpipe, 2.5" catback, RIP kit, 50mm AL intercooler, Koni STR-T, -40mm Intrax,
Porsche/Brembo BBK, Fasttech software, M66 in progress

fransklaassen

You only live once