Nürburgring Nordschleife 2013

Gestart door R o b, 02-04-2013 11:01:45

Vorige topic - Volgende topic

Pakkie

En weer iemand geholpen om de weg te vinden rondom de Ring  :eusa_dance:

Inderdaad Paskal & soms Pakkie van DF, Gummen, Nurburgring.nl, MX-5-owners, e34, carclean, wintersporters en nog wat van die fora 8)

pwberg

Citaat van: Pakkie op 14-08-2013 22:54:21
Inderdaad Paskal & soms Pakkie van DF, Gummen, Nurburgring.nl, MX-5-owners, e34, carclean, wintersporters en nog wat van die fora 8)

Pfff, get a life  ;D
(\_/)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Nordschleife850R

Nog even over die Jaguar. Het lijkt me heel verstandig om geen ABS te hebben bij circuit gebruik.
Dus ga er vanuit dat het is uitgeschekeld........

Martijn_B

Alsnog, iets bedient de rem van dat achterwiel en ik geloof nooit dat het de bestuurder is. Ander blokkeert ook alléén de rechter achterrem niet
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

R o b

Nordschleife850R

Pakkie

Nice Rob en leuk om te zien dat ook hier de nodige Ringliefhebbers ronddwalen :)

t5joost

22 sept ga ik weer naar de ring alleen dan met de Renault tuning club (ik ga als bijrijder mee!)
Zijn er dan nog mensen van hier op de ring? Dan zal ik extra goed opletten of ik iemand spot

R o b

Yes ik was er...

en zaterdag ook:

Helaas geen NL Volvo's gezien.

t5joost

Heey
Ik heb je helaas niet zien rijden
Er reed wel een rode alter 1 met nl kenteken
Gr

R o b

Ja, die rijden met touwtjes aan elkaar!

Johann

Iemand toevallig nog een DOP 850R Estate zien rijden?

t5joost

ik niet heb alleen de rode hier boven zien rijden

FrankvdAa

Morgen sinds lange tijd weer eens lekker richting Ring om de toeristenfahrt te aanschouwen. Zijn er toevallig nog mensen van hier die die kant op gaan?
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

FrankvdAa

Zo, net weer terug van een dagje Nurburg/Adenau. Het weer was perfect en daardoor ook aardig druk. Ring was verschillende keren gesloten ivm ongeval, maar rond 17.00u toch een rondje gedaan met de kids. Vonden ze helemaal geweldig, al viel de jongste na een paar bochten al in slaap; zegt genoeg over het tempo denk ik ;)
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register