schakelaar reparatie of niet??????

Gestart door wepster, 26-10-2004 19:59:07

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wepster

beste roffelaars

weet iemand of ik het lampje in de stoelverwarmings schakelaar kan ver wisselen of dat ik een nieuwe schakelaar moet kopen ?

ben zelf wel handig maar van elektonika of dingen die met de stroom hebben tedoen niet op de hoogte ,dus goede tips zijn gewenst!!!!

tweede vraag is of er al eens iemand een storing in het elektrich raam heeft gehad mbt dat het raam gewoon niets meer doet waar kan dat dan aan liggen de zekering is in orde maar alleen links achter speelt hij/zij doodeman ?

greets wepster, >:( >:( >:(

DDTdirk

Wepster,

die lampjes in de schakelaars kun je gewoon vervangen naar mijn weten. even de schakelaar eruit wippen en het witte ronde dingetje eraf schroeven, hier zit het lampje in. Even mee naar een electronica winkel nieuwe kopen erin friemelen en hij doet het weer.

gr. Dirk

DDTdirk

tja, ik kan natuurlijk ook niet ruiken dat hij een '92er heeft, maar 3 keer raden ik heb een 95er!!

;)

Gr. Dirk

mehn

Citaat van: Ludo op 26-10-2004 21:22:16
wepster heeft een '92er, dat zijn andere schakelaars als de >'95ers.
bij de eerste 850's moet/kan je nieuwe ledjes solderen als ik me niet vergis.

Ik vrees het ook, al weet ik niet hoe dat bij de middenconsole schakelaars zit  :-\

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

DDTdirk

ik heb gister nog een lampje achter m'n temperatuurregelknoppen vervangen, wist ook niet precies hoe dat moest. Dus ik zou zeggen gewoon uitproberen, kan in dit geval vast geen kwaad.

(hooguit heb je een paar dagen last van een koud achterste :))

Gr. Dirk

DDTdirk

ja, ik heb dat plaatje wel gezien maar mijn unit zit iets anders in elkaar, ik heb de hele unit eruit moeten pakken, heb de metalen omkasting losgeschroefd en toen het lampje verwisseld. ik hoefde dus eigenlijk niet eens de knoppen eraf te halen.

maar goed ik kan weer zien hoe warm mijn pasagier het mag hebben, dat is het belangrijkst ;)

Oh ja nu het lampje dat achter mijn klokje zit nog, misschien moet ik nog maar eens de zoekfunctie gaan gebruiken ;)

Gr. Dirk