Mag ik u voorstellen: Beezz en zijn nieuwe roffel

Gestart door beezz, 04-05-2013 22:16:07

Vorige topic - Volgende topic

beezz

Knoop (gedeeltelijk) doorgehakt. Dat wil zeggen dat R al een nieuwe Roffel is den dat de oude R waarschijnlijk uitgaat. Staat inmiddels te koop, maar gevoelsmatig nog niet zo ver.
Anyway: nieuwe aanwinst is een Saffron Pearl V70R. Plaatje van een auto en technisch erg goed.
Eindelijk een automaat en eindelijk mijn favo kleur!

Ik laat volgende week lpg  ombouwen en hoop nog veel plezier van de dame te beleven! Tot snel!

Grtz, Beezz

http://i41.tinypic.com/2n1fbqv.jpg

T5 of T5R?  ===> RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

J.Langras

Kijk nog zo'n mooie in het dorp erbij. Veel plezier met de nieuwe dame.
Zo lijkt het net dat ik af en toe ook mezelf eens zie rijden.
Leuk, groetjes

Jos

KIM

Nog een mooie originele auto zo te zien.
De meesten hebben de Meteors al voor Imipegs of de 17" variant van Meteors (ik kan even niet op de naam komen)

Veel plezier ermee! Een FWD?

rifwachter

Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Julian

Citaat van: KIM op 04-05-2013 23:30:52
De meesten hebben de Meteors al voor Imipegs of de 17" variant van Meteors (ik kan even niet op de naam komen)

Comets ;)
Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

)()()sT

Aan de maat te zien zijn dit geen Comets ;)

Mooie wagen!! Maarre, de LPi ombouwen; hoe ga je dat met de G3 keuring doen?

beezz

Hoezo met de G3 keuring? Wordt door erkend bedrijf omgebouwd vanuit mijn huidige Roffel.
Zij melden ook af. Is dat niet de juiste procedure?

Je maakt me zenuwachtig!

beezz

petrolhead2.5

mooie wagen hoor is en blijft een mooie kleur voor dit type auto  ;) succes er maar weer mee

beezz

Citaat van: Julian op 04-05-2013 23:55:27

Comets ;)

Er is wat onduidelijkheid bij een aantal mensen.  16 inch (meetors?) zou niet origineel zijn bij een R?

beezz

Yep! Precies wat ik wilde, een FWD AT

Julian

Citaat van: )()()sT op 05-05-2013 00:38:17
Aan de maat te zien zijn dit geen Comets ;)

Mooie wagen!! Maarre, de LPi ombouwen; hoe ga je dat met de G3 keuring doen?

Zijn inderdaad geen Comets, maar Kornelis wist de naam even niet meer. Vandaar dat ik Comets opschreef.

Volvo 850 R - Sedan - Handgeschakeld - 2.3 Liter - Rica Powered - Turquoise Pearl 422 - Maart 1996 - 257.000 KM

Pieter1976

KIM

De keuze was geloof ik vrij: Meteor (16"), Sattelites of Comets, zonder dat daar meerprijzen aanhingen.

Voor de T-5R is dat ook ooit geweest: 16"Colomba's of 17"Titans

)()()sT

Citaat van: beezz op 05-05-2013 00:41:30
Hoezo met de G3 keuring? Wordt door erkend bedrijf omgebouwd vanuit mijn huidige Roffel.
Zij melden ook af. Is dat niet de juiste procedure?

Je maakt me zenuwachtig!

Nou, doorgaans krijg je bij overbouwen van een bestaande installatie geen G3 meer, tenzij je een nieuwe computer monteert. Veel bedrijven beginnen er dus niet aan.
Nu moet ik wel zeggen dat bv. Eugène ook eens een LPi-installatie verkocht heeft aan een forummer en die is ook door een bedrijf ingebouwd die wel gewoon G3 goedkeuring leverde.