Bij deze me even voorstellen

Gestart door @®-, 29-10-2004 16:12:04

Vorige topic - Volgende topic

@®-

Bij deze wil ik me graag even voorstellen als forum lid.

Ik ben al een maand of 3 in het bezit van een 850 T5 automaat, Bordeaux rood metallic met zwart leren interieur.

Voor de kilometers moet je als Volvo rijder zeggen slechts 265.000 kilometer want ik heb begrepen dat ze dan net ingereden zijn.

Ik heb altijd Franse auto's gereden maar die kan je gewoon weggooien met 2 ton op de teller.

Ik ben 27 jaar, vader van mijn dochter van 2 jaar die perfect Volvo kan zeggen en woon in Oegstgeest (Volvo dorp).

In ieder geval kan ik één ding zeggen: ik heb nog nooit zo'n fijne auto gehad.

Boeijke

Gefeliciteerd met de geweldige keuze. Is inderdaad beter als da frans spul. En natuurlijk welkom hier. 265000 Km is inderdaad geen probleem. Er zijn der wel hier met een hogere kilometerstand.

Willem

mathh

welkom. en nu graag een foto. dat willen we nu eenmaal hier ;)
V70R awd 2000                Heico chip, Ferrita DP, K&N, Denso irridium Heico 8x18

Rad

Welkom!
Ik kocht mijn 855 T5 aut ook met 265.000 op de teller. Voelt nog als nieuw aan!

The Saint

Een Franse auto zou ik ook niet snel kopen. Ziet en voelt nog altijd kwetsbaarder/minder degelijk aan dan een Volvo. Gefeliciteerd met je aankoop Armin!
No shirt no shoes, no pinball

@®-

Ik wil wel een foto plaatsen maar ik kom er niet uit hoe dat werkt

@®-

Dit zijn nog foto's toen die nog bij de dealer stond, goede foto moet ik nog maken die plaats ik zo spoedig mogelijk.

Oele

Hoi Armin,

Hihi 265.000, ben je me net 5.000 km voor...

Mocht je ooit nog wilde plannen hebben... voor de km-stand hoef je het niet te laten... ;D

Veel plezier!
VMS high performance block,650cc inj,GT3076R Turbo,R manifold,3"DP,walbro 255,Spec stage 3+,custom IC,HKS SSQV BOV,PLX Wideband,EGT,Apexi AVC-R,KW suspension V2, Quaife LSD

DOP

Ik ben 27 jaar, vader van mijn dochter van 2 jaar die perfect Volvo kan zeggen en woon in Oegstgeest (Volvo dorp).

Armin,

Kan het zijn dat ik je in Poelgeest heb zien rijden? Ik woon daar zelf namelijk. Zag daar een of twee weken geleden een donkerrode 850 over de brug rijden.  Inderdaad is Oegstgeest een dorp met heel veel volvo´s :P. Als ik het goed zie komt jouw volvo van Niham uit Rijswijk. Van harte gefeliciteerd en tot ziens in het dorp!
Groet,
Dirk-Jan.

@®-

Helemaal correct, waar rijdt jij dan in, dan kunnen we zwaaien, Ik woon inderdaad in de wijk Poelgeest en de auto komt origineel bij Niham uit Rijswijk (maar ik heb andere wegen)

Sieger

Citaat van: DOP op 31-10-2004 16:47:55
Ik ben 27 jaar, ......... en woon in Oegstgeest (Volvo dorp).

Inderdaad is Oegstgeest een dorp met heel veel volvo´s
....volvo van Niham uit Rijswijk.
Dirk-Jan.

Naast anderen hebben destijds ook wij als dichtstbijzijnde dealer er in Oegstgeest eo veel 850ers ed verkocht ... (Mulder Rijnsburg) ... was achteraf bezien een goede tijd daar.
Volvo Power For Life !

BobaFett

Welkom Armin...

Zoals je zelf al zei, je roffel is goed ingereden  ;) Ik zit er nog net onder (262k), maar heb als doel minimaal de 5 ton te halen. Mooie foto's.... dat schreeuw om meer  :o

En inderdaad.... een hele fijne auto. Mijn dochter van drie herkent de 850 als ze er eentje ziet staan ("kijk Pappa.... Volvo 850!"), dus wat jouw dochter betreft zit het al helemaal snor  ;D  ;D  ;D

DOP

Citaat van: Armin op 02-11-2004 09:09:10
Helemaal correct, waar rijdt jij dan in, dan kunnen we zwaaien, Ik woon inderdaad in de wijk Poelgeest en de auto komt origineel bij Niham uit Rijswijk (maar ik heb andere wegen)

Hi Armin,

Ik woon ook in Poelgeest en ik rijd ook in een T5 AUT.!!! Weliswaar blauw van kleur en het is een estate. We zullen elkaar vast een keer tegenkomen of stuur een PBtje zodat we een "mini-meeting" in Oegsgeest kunnen houden!
Gr.,
Dirk-Jan.

@®-

Effe een update met foto's (het heeft even geduurd):

Inmiddels het een en ander gemonteerd en gemoderniseerd;

- een piep - piep - piep - boom - ho - systeem (park distance control)
- regensensor
- werkende stoelverwarming
- werkende airconditioning (verdamper)
- witte zijknippers

Ik heb mijn roffel nu een jaar en ben echt een blij mens :D

animalT5R

denk alleen daT het fotoformaat niet word gepikT door de moderaters. ;D :)
voor de resT een hele mooie en bomvolle T-5.
gr
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....