SC-901

Gestart door V70ELDEN, 22-05-2013 20:29:39

Vorige topic - Volgende topic

V70ELDEN

Even een vraag: Waarom heeft de SC-901 zoals de SC-802 en SC-805 een platte iso/- stekker aansluiting voor de speakers op de achterkant van de radio, terwijl de SC-901 een eindversterker nodig heeft. Ik ga de HA 4240 monteren. Want nu heb ik uiteraard geen geluid!

Ewout Schalkwijk

Omdat je vanuit de radio naar de versterker en dan naar de speakers doorlust? Zonder versterker zal er geen geluid komen. De SC900/901 hebben alleen interne versterking voor de centerspeaker (groene connector).

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

-D©©©L-

Geen van deze 3 radio's hebben een ISO stekker.

V70ELDEN

Klopt! Ik heb een HA 4240 gekocht, deze sluit ik op de Amp. output aan, van de SC-901. De originele stekker voor de speakers gaat op/- aan de HA 4240 . Toch? Nu begin ik er te ...... ???

Marc O.

Er zou ook weet een kabelboom terug moeten gaan van versterker (onder de passagiersstoel) richting SC-901. Daar sluit je dan de stekkers van de speakers op aan. Dus niet op de 901 maar op de kabels die terugkomen vanaf de versterker. Althans, ik meen me te herinneren dat het zo in elkaar zat ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

V70ELDEN

Dit type versterker moet achter de radio gemonteerd worden. ::)