Groningen, 2ltr sedan, G3. en eigenaar meldt zich

Gestart door italia, 30-10-2004 16:35:00

Vorige topic - Volgende topic

italia

Deze 850 heeft zich echt weer bewezen, ritje heen was nog wat wennen voor beide, verbruik stond op 1:6, maar aan het eind van de week was dit al keurig 1:8 en daar kan ik heel goed mee leven.

Winterstandknopje is inderdaad werkend maar verwachte dat hij signaal zou geven op het dash oid. functie werkt ook alleen maar na stilstaan. Valt me op trouwens dat hier hele stijve maar ook sterke remmen op zitten. Ook kent deze veel meer onderstuur dan de ouwe GL, maar dat zal vast met de zware bak en de "torderende" station te maken hebben.

thuur

Hee Jaap,

Mooi man 8)

Instructieboekje heb je vast al op het forum gevonden.. ;D

Remgedrag van de 850 verschilt voornamelijk door de gebruikte vloeistof en type remblokken. Zullen wel wat hardere blokken inzitten (Lucas b.v.) en wellicht pas vervangen remslangetjes.

Heb je al nieuwe foto's?

Gr 8)

italia

Een boekje heb ik bij Hunter snel opgescharreld, CC en wie weet zal daar ook wel vandaan komen, ben tenslotte ook netjes behandeld daar met mn GL. Het rammeltje bij de voorpoot moet nog ff opgelost worden (door mezelf uiteraard, geen garantie), zal vast het beruchte stangetje wezen. Verder heeft de laadruimte tov de 3-touring zich ruimschoots bewezen, vier banden met velg, een hometrainer en een bestuurdersstoel pasten er prima in!!!  ;D