Forumtransport luttelgeest (noordoost-polder) Roermond

Gestart door rogerV701998, 26-05-2013 22:12:09

Vorige topic - Volgende topic

rogerV701998

Van Wiffie heb ik een "thuisbrenger"gekocht.

Deze wil ik graag naar Roermond hebben.

Wie kan helpen?

Miel850

Ik ben 3 en 4 juni in Apeldoorn (maandag en dinsdag). Als het daar afveleverd kan worden of als het in de buurt ligt...
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

rogerV701998

Mooi!

Zou iemand voor transport tussen Luttelgeest en Apeldoorn kunnen zorgen?

Miel850

Het is mogelijk het in Apeldoorn af te leveren, dat is wel aan tijdstippen gebonden. Maandag 3 juni vanaf 17:00 uur is dan het meest handige.

Makkelijker wellicht is het bij een forummer in Apeldoorn (of directe omgeving) af te leveren. Dan pik ik het daar op.

wiffie

is er iemand die toevallig vanuit friesland soms richting arnhem rijdt en het thuiskomertje af kan geven in evt apeldoorn of dicht daarbij,ik zou de spullen dan bij knooppunt emmeloord af kunnen geven.

grt wiff

Miel850

De trip huiswaarts vanuit Apeldoorn gaat middels A50/A73 (A50/A2 kan ook nog). Langs die lijn kan het ook nog opgepikt worden op 4 juni.

wiffie

aanstaande vrijdag 7 juni moet ik om 10.00u in dalen[coevorden] zijn,zit daar ergens in de buurt een forummer die  toevallig naar roermond moet en het af kan leveren?

Miel850

Als bovenstaande allemaal niet lukt. 18, 19 en 20 juni ben ik weer in Apeldoorn.  :)

BBS

Ik kom volgend weekend wel langs Coevorden en dat weekend erop ook wel.
Daarna kan ik hem in de vrachtwaggel leggen (tijdelijk). Ik kom nog wel eens in Helmond/Deurne/Veghel/Den-Bosch maar daar zal iemand hem weer op moeten halen. Ik ben daar meestal bezig met laden/lossen dus iemand moet flexibel zijn... ;)
Volvoloos....

Miel850

Citaat van: Miel850 op 28-05-2013 22:50:50
De trip huiswaarts vanuit Apeldoorn gaat middels A50/A73 (A50/A2 kan ook nog). Langs die lijn kan het ook nog opgepikt worden op 4 juni.
;)

wiffie

ik hoop dat we dat gaan redden,roger gaat half juni op vakantie en zou hem dan graag willen hebben.

Miel850

Ik hoop het ook voor hem. Maar dan zullen er toch wat meer mensen mee moeten denken.  8)

rogerV701998

Mijn vakantie is in juli dus we hebben nog even. ;D

Dank voor het meedenken tot zover allen! :eusa_clap:

Miel850

Oooh, in juli pas (2 juli ben ik ook nog in Apeldoorn, daarna voorlopig niet meer).

ZC3rr0r

Met dank aan de hint van Roger zelf: Ik kom de komende weken met enige regelmaat in Sneek, en ik rijd op weg terur naar Den Bosch langs Arnhem (naja, neem de A50).

Kan evt wel wat meenemen, als het niet al te ver omrijden is...