850 2.0i uit Italie

Gestart door wilfred71, 29-05-2013 11:22:47

Vorige topic - Volgende topic

ZC3rr0r

Citaat van: Miel850 op 30-05-2013 16:26:14
Citaat van: NinaPaul op 30-05-2013 10:10:09
Wil je plezier, ga voor een turbo :D :P

Niet iedereen wil per se een turbo.

Nina had meen ik ook een GLT, toch?
Hoe dan ook: Non-turbo's zijn ook heel leuk om mee te rijden, soms zelfs nog meer omdat je echt beloond wordt voor toeren maken :)

rogerV701998

Citaat van: Miel850 op 30-05-2013 16:26:14
Citaat van: NinaPaul op 30-05-2013 10:10:09
Wil je plezier, ga voor een turbo :D :P

Niet iedereen wil per se een turbo.

Inderdaad. ;D

NinaPaul

Yep, gewoon een GLT-tje (en dan nog de slome automaat). Rijdt fijn en comfortabel.
Plezier is voor iedereen zelf te bepalen, maar ik kan niet wild worden van de GLT, ook niet in toeren ;)
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

Miel850

Ik word juist wild van het heerlijk rustige karakter van mijn 10-kleppert.

Gr.
Miel
(Die een turbo ook zou waarderen...)
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

wilfred71

Voor mij hoeft het helemaal geen turbo te zijn. Wel leuk natuurlijk,maar als ik écht snel wil rijden pak ik de motor.
Van 0-100 in 3 seconden............dat is pas snel..en zonder turbo  :)

Maar er wordt leuk gereageerd op mijn topic, waarvoor mijn dank. Ik ben i.i.g. al wel redelijk overtuigd dat ik maar geen 2.0 zonder turbo moet kopen. Het wordt nog lastig 8)

roell

Citaat van: wilfred71 op 30-05-2013 23:54:33
Voor mij hoeft het helemaal geen turbo te zijn. Wel leuk natuurlijk,maar als ik écht snel wil rijden pak ik de motor.
Van 0-100 in 3 seconden............dat is pas snel..en zonder turbo  :)

Maar er wordt leuk gereageerd op mijn topic, waarvoor mijn dank. Ik ben i.i.g. al wel redelijk overtuigd dat ik maar geen 2.0 zonder turbo moet kopen. Het wordt nog lastig 8)
Ik heb ook eerst een platte 2.0 gereden 143pk (gelijk wij hier zeggen), dan nog op lpg. Ik reed er elke dag mee naar Leuven en terug ongeveer 90 km enkel.... Een zalige auto daarvoor, cruzen over de snelweg... Toen kwam ik mijne huidige t5 tegen ook een 2.0 maar jongens wat een verschil, dat is dag en nacht verschil. Wat een plezier, echt zalig.  In Italië ga je die ook tegen komen ik bedoel de 2.0 t5,  211pk dit ivm fiscale redenen hier in België en daar... Veel plezier met je zoektocht.

kaneelschep

ik heb ook net zo'n 2 liter t5 gekocht en het is inderdaad een heerlijke motor! echt snel als je wilt, maar ook gewoon lekker kabbelen als je langzaam wilt. dat maakt voor mij een auto een lekkere auto. veelzijdigheid.
vergelijken met een motorfiets is wat kort door de bocht. je hebt langzaam en snel en daar zit dan nog best een hoop ertussen! ;)
maar te langzaam gaat iig snel irriteren bij de meeste mensen. dat neemt gewoon de lol weg uit een voertuig.