radiateur aftapplug afgebroken

Gestart door walter_t, 30-05-2013 21:24:03

Vorige topic - Volgende topic

walter_t

Ha,

Omdat ik iets te 'enthousiast' mijn aftapplug van m'n radiateur heb aangedraaid, is ie nu afgebroken...  :eusa_doh:

Hij is afgebroken net achter de kop van de plastic plug en ook gewoon vocht dicht zo te zien.

Hebben jullie een idee hoe ik de plug nog kan verwijderen? en eventueel een nieuwe kan plaatsen?
Of gewoon lekker zo laten zitten en voortaan een slang loshalen.. ? Of is het niet slim om zo door te rijden?

Onder het motto al doende leert men..  ::)

Jack v

als ie vast en dicht is mooi laten zitten. Als hem er persee uit wil hebben dan een gaatje in boren en ee overmaats torxbitje erin drukken. Wil dit dan nog niet voorzichtig uitboren tot aan de schroefdraad en de rest eruit peuteren.
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.

thuur

Lekker laten zitten voor nu. Als ie weer los moet: zorg voor een nieuwe plug of wielbout. Zo te zien krijg je deze nog wel los met een inbussleuteltje.

Gr ;)

walter_t

bedankt voor jullie reacties ;) ik rij inmiddels weer een aantal weken en het lekt gelukkig niet. Als die weer eens los moet ga ik de inbussleutel proberen ;)

Gr

Wouter1973

Citaat van: thuur op 24-06-2013 13:43:13
Lekker laten zitten voor nu. Als ie weer los moet: zorg voor een nieuwe plug of wielbout. Zo te zien krijg je deze nog wel los met een inbussleuteltje.

Gr ;)
Een wielbout? Past dat?

thuur

Citaat van: Wouter1973 op 24-06-2013 19:52:53

Een wielbout? Past dat?

Alsof het er voor gemaakt is!

Gr :D

Jack v

Citaat van: thuur op 24-06-2013 20:15:19
Citaat van: Wouter1973 op 24-06-2013 19:52:53

Een wielbout? Past dat?

Alsof het er voor gemaakt is!

Gr :D
als kul in kieke :o :eusa_shifty:
Opnieuw het wiel uitvinden heeft geen zin, verbeteren wel.