middenconsole AT anders dan bij MT 85*

Gestart door blauweroffel, 24-06-2013 23:42:50

Vorige topic - Volgende topic

arjen850

Julie lezen niet genoeg in mijn blog, ik heb in mijn  R een nieuw paneel (ja bij de dealer) gekocht met licht hout, en die heb ik gewoon in mijn tunnelconsole geschroefd.. kabel boom er even uit en die zie je allemaal kleine torxjes :D

Hahaha, mocht je hem ook nieuw halen, schrik niet van de prijs ;D deed ik wel, koste me bijna mij leven ;D maar toch doorgezet, en zo kocht ik de laatst leverbare met licht hout :eusa_dance: kwam rechtstreeks uit zweden  :D

UserID6342

Tis allemaal kraam !

Al de tunnelbakken zijn exact gelijk aan elkaar, het enigste verschil zijn de verschillende kleuren die gebruikt zijn.  Het middenpaneeltje wat over de pook en handrem heen valt kun je gewoon losschroeven en vervangen, dus van handbak naar automaat en v.v.

Net wat Arjen zegt, kabel er compleet uitpakken (dus de clips allemaal losmaken) en aan de achterzijde van de tunnelbak de isolatie een beetje aan de kant drukken dan kun je al die Torx10 of 15 er zo tussen uitdraaien en het betreffende paneeltje omwisselen.

ZC3rr0r

Citaat van: Dirk342 op 25-06-2013 11:35:59
Tis allemaal kraam !

Al de tunnelbakken zijn exact gelijk aan elkaar, het enigste verschil zijn de verschillende kleuren die gebruikt zijn.  Het middenpaneeltje wat over de pook en handrem heen valt kun je gewoon losschroeven en vervangen, dus van handbak naar automaat en v.v.

Net wat Arjen zegt, kabel er compleet uitpakken (dus de clips allemaal losmaken) en aan de achterzijde van de tunnelbak de isolatie een beetje aan de kant drukken dan kun je al die Torx10 of 15 er zo tussen uitdraaien en het betreffende paneeltje omwisselen.

Had de hele boom er van de week uitgehaald maar de torxjes niet gezien.
Naja, soit, huidige inleg ziet er netjes uit, jammer van de afgebroken randjes bij de handgreep maar die vervang ik wel een keer met de hele console erbj.

blauweroffel

Citaat van: herbe777 op 25-06-2013 08:33:43
Ik weet niet hoeveel haast je hebt. Maar ik heb een MT en wit naar AT. Dan zoek ik nog een mooi paneel voor om mijn automaatpook.  Ik heb de donkere houtinleg.

Ik wil het aan het eind van de zomervakantie aanpakken..
Wat mij betreft kunnen we tzt ruilen, van mij is ook donker

BR

blauweroffel

Citaat van: Dirk342 op 25-06-2013 11:35:59
Tis allemaal kraam !

Klopt, middenpaneel is overschroefbaar en dat was ik ook van plan, maar het gat voor de pook is bij AT veel groter dan bij MT.
Maar volgens Big Ben is het afgeknapte deel bij het scharnier te lijmen met twee componentenlijm

BR