H1 100Watt

Gestart door Brom5254Tol, 01-11-2004 16:40:34

Vorige topic - Volgende topic

Brom5254Tol

Hallo trotse Roffelvrienden,

Doordat ik vaak snachts over de Duitse autobanen mijn Roffel de sporen geef, vind ik het wel superbelangrijk dat ik het allemaal GOED kan zien. Nu heb ik op het moment van die Philips night vision erin hangen. (H1) Gekke dingen kosten 11 Euro per stuk. En gaan bij mij gemiddeld 9 maanden mee.
Nu ben ik er niet super over tevreden. Invergelijking met de gewone H1 lampen, een stuk beter. Maar, licht kan namelijk altijd feller en verder schijnen.... 8). Op internet heb ik nu H1 100Watt gekocht. Ook weer van die blauwe Philips dingen, 12 Eurie voor een setje.

Heeft er iemand specifieke ervaring met H1 100Watt? De zoekfunctie was redelijk zwijgzaam over dit onderwerp. Kheb nog lichte twijfels om ze erin te hangen. Kben er namelijk niet zo´n held in om langs de autobaan mijn draden aan elkaar te solderen.
En worden de reflectoren ook echt doffer?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!
Never stop trying, never let the bastards get you down!

daytonawim

Ik denk dat de reflectoren hier zeker wat van te leiden hebben, echter
de bedrading ook door een toename van bijna het dubbele aan verbruik
eveneens ( warmte)
Ook bij stads ritten ( weinig koeling ) kan ik mij indenken dat het e.a. gevolgen
kan hebben voor b.v. de behuizing ( plastic )

DDTdirk

Je hebt gelijk!

hoe meer licht hoe beter. vooral als je op de autobahn vooruit wil komen in druk verkeer als je begrijpt wat ik bedoel. Bromtol jij weet wel wat ik bedoel ;) of niet!!

Gr. Dirk

thuur

b0nkolok

Ik denk dat je ze moet koelen.
Vraa het Philps servicecentre eens.
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

Brom5254Tol

Thx Thuur!

Dan hebt ik er vol overheen gekeken in de zoekfunctie. Denkweb heeft ze er dus ook inhangen.....
Kdenk dat ik maar eens hetzelfde ga proberen... De minimale tijd die ik per rit in mijn roffel verbreng is toch zeker 4 uur. Dat beetje extra licht is dan wel zo ontzettend fijn, temeer omdat mijn contactlensjes dat ook erg waarderen:-)

Bedankt 2.0 Collega!
Never stop trying, never let the bastards get you down!

thuur

Citaat van: Brom5254Tol op 02-11-2004 11:09:06
Thx Thuur!

[...]

Bedankt 2.0 Collega!

Word ik deze keer eens niet afgerekend op motorinhoud ;D ?

Gegroet,
thuur die met standaard 55 Watters rondrijdt omdat ie toch niet zo heel veel ziet ;) 8)

DDTdirk

bromtol, jij wordt toch zeker nooit afgerekend op je motorinhoud?

Gr. Dirk