Jari stelt zich voor.

Gestart door twotone, 04-06-2013 17:43:38

Vorige topic - Volgende topic

twotone

Beste jongens en meisjes, dames en heren, en hetgeen wat mogelijkmisschien nog meer op dit forum rondneust, ik stel me even voor  ;D

Mijn naam is Jari, ben 19 jaar jong, wonend in Den Haag, werkzaam als vrachtwagenmonteur en sinds een week een trotse eigenaar van een zilveren 850 estate uit 1993.
Ondertussen heb ik al een 'pechgevalletje' gehad, namelijk een lek gesprongen radiateur zo'n 24u na aanschaf..

Op de zaak heb ik deze vervangen, wat me uiteindelijk €140 aan onderdelen heeft gekost (Radiateur en 2 nieuwe slangen).

Maargoed, nu roffelt de roffel roffelend weer verder  ;D

Gezien het feit dat het gemiddelde forumlid een zwak heeft voor plaatjes, zal ik er een paar posten  :P

Jari aka Twotone
Het oneindige alter 1 project, wie begint daar nou toch aan.. :P

volvobug

Je hebt je goed ingelezen hier. Welkom!
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

FGG

Welkom op 't Forum, Jari.

Blijft mooi zo'n Alter-I.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

The Demon

Mooie Alter I.

Welkom hier.

Groet,
The Demon.

Thijs850

Mooi, en bekend kleurtje veel plezier van deze mooie alter 1!!
Gereden 440 '91, 440 '95, 460 '96, 850 GLE ,93, V40 2013 T3 Summum 103K.
Huidig '93, 850 GLT met 203.502km gekocht huidige stand 320.700

henry classic v70

Welkom, niets meer aan doen (exterieur) de alter I estates worden schaars ;)
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

grijzev70tdi

Mooie alter I!

Spoilertje erop, bovendekje van het dashboard vervangen. Verder weinig aan doen :)
Grolsch, het klinkt al lekkerder

Julius C.

Hadden ze al gezegd dat je een mooie I hebt?   ;D

Welkom!
Her name is Victoria and she has many secrets!
Jij mag Vicki zeggen...

twotone

Bedankt voor de mooie reacties :)

Het bovendekje van 't dashboard staat zeker in de planning, maar eerst groot onderhoud! (Lees; alles wat onder onderhoud valt)

Jari.

blauweroffel

Welkom, mooie alter I!

Volgens kenteken import?
Zie ik het goed dat het leer van de pook niet meer in de tunnel vastgeklikt zit?
(en dat de vierkante kunststof ring kapot is)
En een blindplaat boven de radio had ik nog niet eerder gezien: kan een bakje in

groet

BR

twotone

Blauweroffel,

't is inderdaad een import, in 2011 is hij vanuit Italië hierheen gehaald (Km stand klopt met de onderhoudsgeschiedenis, tot 2010)

Overigens zit de leren hoes van de pook niet heel netjes meer op z'n plek, dat heb je goed gezien :P

De blindplaat is een elektrisch bediend klepje wat voor de radio zit. De schakelaar hiervoor is alleen niet origineel vrees ik, deze zit links van de TRACS schakelaar, een klein rond schakelaartje.

Jari

Sbv

Gezien de grote airbag, niet toevallig amerikaanse auto geweest voorheen ?

blauweroffel

Citaat van: twotone op 12-06-2013 23:36:38
Blauweroffel,

't is inderdaad een import, in 2011 is hij vanuit Italië hierheen gehaald (Km stand klopt met de onderhoudsgeschiedenis, tot 2010)

Overigens zit de leren hoes van de pook niet heel netjes meer op z'n plek, dat heb je goed gezien :P

De blindplaat is een elektrisch bediend klepje wat voor de radio zit. De schakelaar hiervoor is alleen niet origineel vrees ik, deze zit links van de TRACS schakelaar, een klein rond schakelaartje.

Jari

Hoi,

Als je een nieuwe kunststof vierkant nodig hebt, moet je het maar even laten weten, heb er nog wel een

BR

Dutch V70

Welkom ! Stoer zo'n elektrisch klepje ! Veel plezier en veilige km's toegewenst
V70 '97 tdi tot 425000km / 850 '96 tdi aut tot 430.000km / V70 '06 2.5 bi-fuel tot 185.000km

Minifreak1293

Iemand van 19 met een liefde voor grote estates....doe je goed!!! welkom....had van de week ook dikke stommwalmen onder de motorkap...ook radiatorproblemen, maar dat is zo weer gefikst met hulp van het forum!
V70 T5 AT LPI