Motorprobleem

Gestart door jacques850, 10-01-2014 11:44:14

Vorige topic - Volgende topic

jacques850

Op de vraag of ik foutcodes heb doorgekregen-> nee die zie ik niet,  er vanuitgaand dat dat op het dashboard zichtbaar moet(en) worden als er een melding is.

P.s. Is dit de juiste wijze van reageren of moet ik op "citaat" klikken? Ben nog niet zo thuis met de manier waarop je hoort te reageren!?

Miel850

1000 rpm stationair is ook iets aan de hoge kant. 850 ongeveer is normaal.
Je kunt de stappenmotor eens reinigen. Werkje van niks en als het geen effect heeft kun je 'm gelijk uitsluiten.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Bouke

Als je op een antwoord wil reageren kan je citeren en dan onder het woordje[qoute] reageren.

jacques850

Citaat van: Bouke op 10-01-2014 12:50:39
Als je op een antwoord wil reageren kan je citeren en dan onder het woordje[qoute] reageren.
Dankjewel, dat helpt!

jacques850

Citaat van: Miel850 op 10-01-2014 12:50:20
Je kunt de stappenmotor eens reinigen. Werkje van niks en als het geen effect heeft kun je 'm gelijk uitsluiten.
Graag hoor ik hoe ik dat moet doen en waar het zit! Bedankt.

jacques850

Moet gaan werken, morgen vrij en dan ga ik zeker kijken wat ik zelf kan doen in eerste instantie. En zeker snel laten uitlezen lijkt me goed. Bedankt allen tot zover!

Boeijke

Citaat van: jacques850 op 10-01-2014 12:37:28
Op de vraag of ik foutcodes heb doorgekregen-> nee die zie ik niet,  er vanuitgaand dat dat op het dashboard zichtbaar moet(en) worden als er een melding is.

P.s. Is dit de juiste wijze van reageren of moet ik op "citaat" klikken? Ben nog niet zo thuis met de manier waarop je hoort te reageren!?

Foutcodes komen niet op het dash tevoorschijn.

Miel850

Citaat van: jacques850 op 10-01-2014 12:56:09
Citaat van: Miel850 op 10-01-2014 12:50:20
Graag hoor ik hoe ik dat moet doen en waar het zit! Bedankt.

Even zoeken op stappenmotor, of stationairregelaar, of cis-klep. Uitleg en plaatjes zat te vinden.
Of ik getrouwd ben? Nee, mijn schoonouders konden geen kinderen krijgen.

Sándor01

Ik had zo'n zelfde probleem met mijn C70, bleek in mijn geval de luchtmassameter te zijn. Dat gaf ook een oranje lampje, alleen niet die van de buitentemperatuur...
The car I've always wanted and now I have it. I rule!

cornelis-b

Is er niemand in de buurt van Rotterdam die de wagen van Jacques kan uitlezen en mee kan kijken met hem?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien