koelvloeistof troubles in italie

Gestart door fooc, 07-09-2013 22:36:58

Vorige topic - Volgende topic

fooc

Morgen komt een Italiaanse garage het euvel beoordelen voor de ANWB. Nu komt het geluk bij een ongeluk dat de Nederlandse operator hier op de camping oud monteur is en morgen met me meegaat naar de garage. Van te voren vaste prijs maken en iemand met verstand erbij scheelt weer een stuk.

Bedankt voor de tip Jeroen, hou jullie op de hoogte

fooc

Bij de garage een aantal onderdelen vervangen en nu is het een Hyundai i40 :-(

Volgens garage komt KVS uit het blok en dus koppakking lek........
Gelukkig kan hij niet binnen onze vakantie tijd worden gerepareerd dus zorgt de ANWB voor transport naar huis en hebben we nu een i40.

Hopen dat de schade meevalt en nu gaan kijken wat de oorzaak is, ben toch beetje bang dat er iets niet is goed gegaan met nieuwe radiateur/distributie/waterpomp.

snix

Citaat van: fooc op 11-09-2013 14:01:06
Bij de garage een aantal onderdelen vervangen en nu is het een Hyundai i40 :-(

Volgens garage komt KVS uit het blok en dus koppakking lek........
Gelukkig kan hij niet binnen onze vakantie tijd worden gerepareerd dus zorgt de ANWB voor transport naar huis en hebben we nu een i40.

Hopen dat de schade meevalt en nu gaan kijken wat de oorzaak is, ben toch beetje bang dat er iets niet is goed gegaan met nieuwe radiateur/distributie/waterpomp.
Radiateur is duidelijke te zien
Distributie merk je in vermogen

Koppakking is niet uitgesloten...

Hoop het beste voor je :D

fooc

Tsja deze ochtend kwam de Volvo van het transport, ze hebben meteen voor me gekeken en toen bleek er een dikke scheur in een slang te zitten die het kvs tegen/in de distributie kap spoot/lekte.

Valt dus 500% mee gelukkig!!  Of die italiaan heeft me een poot willen uittrekken of gewoon niet goed gekeken............

volvobug

Nou gelukkig dan maar! Wel een hoop gedoe zo voor een lekke slang, gekloot ook altijd met die buitenlandse garages tijdens vakantie.
Handtekening? 85011806 en Saffronie.

svenerik

Never trust a skinny chef or à italian mecanic...

Hoef je echt geen auto genius voor te zijn om dat te constateren .... Oplichters dus.....

Gelukkig dat ze er te lang over zouden doen .... Anders had je dik kunnen dokken .....

Sven