Gestolen!!

Gestart door Walter, 20-03-2003 09:34:49

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Bij een collega dealer in Nieuwegein is de volgende auto gestolen:

Volvo V70 R AWD Laser Blue van 1999. Kenteken: XPZB33, chassis 591974.

Wil iedereen zijn ogen openhouden? Alvast bedankt!!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Boom

hoezo kan zo'n auto zo makkelijk gestolen worden? Geen videobewaking? Alarm op de auto? Nouja, ik zal mijn ogen open houden en hoop natuurlijk dat ie snel teruggevonden wordt!  >:(
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Joris_Scholte

De auto zal wel worden gebruikt voor een kraakje (zoals zo vaak het geval), of is allang op weg naar Oost-Europa. Zal toch blijven opletten.

Boom

CiteerDe auto zal wel worden gebruikt voor een kraakje (zoals zo vaak het geval), of is allang op weg naar Oost-Europa. Zal toch blijven opletten.

voor een kraakje wel lekker natuurlijk; veilig, lomp, maar ook erg snel! Wat een superauto! ;D
Wie remt, verliest...
Liever dood dan tweede...

Paul_H

CiteerBij een collega dealer in Nieuwegein is de volgende auto gestolen:

Volvo V70 R AWD Laser Blue van 1999. Kenteken: XPZB33, chassis 591974.

Wil iedereen zijn ogen openhouden? Alvast bedankt!!

Walter, hoezo wordt je teruggefloten om dit te melden?
Ze kunnen trouwens als ze zo'n auto willen, ook gewoon de sleutels pakken... Die liggen meestal bij dezelfde dealer ;-)

Maar ik zal er op letten!
Al zal die nu allang in Polen zijn, maar goed...

Clio_1.2

Ik woon in Belgrado (Servie) als ik de auto v70 zie (zo'n auto valt wel op hier tussen de Yugo's) dan zal ik het doorgeven.

denkweb

4-11-2006

Makkum: personenauto gestolen
In de nacht van donderdag op vrijdag is vanaf De Greiden een personenauto gestolen. De afgesloten auto, een zwarte Volvo V70, kenteken 36-JR-JB, werd vanaf het erf van een woning weggenomen. Men heeft vermoedelijk een ruitje ingeslagen om in de auto te komen. Tussen 02.00 en 03.00 uur is een bewoner nog wakker geworden van het aanslaan van de hond. Mogelijk is dat het moment van diefstal geweest. De bewoner, een 31-jarige man, heeft aangifte gedaan.