Bedrogen op MP?

Gestart door blauweroffel, 23-06-2013 14:46:23

Vorige topic - Volgende topic

blauweroffel

Citaat van: NinaPaul op 24-06-2013 21:50:27
Citaat van: blauweroffel op 24-06-2013 21:46:18
Ok, ik heb zijn adres, tenminste dat hoop ik.......

Ik heb alle mailwisselingen met hem even nagelezen en hij heeft een adres gebruikt.

wie woont er in de buurt van Terneuzen en wil voor mij even een adres in biervliet bezoeken?

BR

En wie zegt dat jij de boel niet oplicht?!
Nu moeten mensen jou toch ook maar vertrouwen met een mooi praatje/postje..... Dat is nu net wat je nooit moet doen, toch?!

Geen andere mensen voor de kar spannen, gewoon zelf het probleem/fout oplossen.

Ik vraag het omdat op het forum wel vaker wordt aangeboden om een kijkje te nemen bij iemand die ver weg woont.......niks mis mee lijkt mij.

Veel mensen kennen mij op het forum, weten wie ik ben en waar ik woon. Ik heb Arjan en grijzev70tdi een keer lang laten wachten, maar niet op geld. (en opgelost)
Zelf ben ik niet te beroerd om af en toe iets voor een ander te doen en dat is misschien de reden dat ik er daarom vanuit ga dat dat soms ook voor anderen geldt..........

En mij een oplichter noemen vind ik niet kies!

BR

V70geRwin

Niet zo happen op Nina...

Het is geen rare vraag en kan een hoop duidelijk maken.
Ik woon helaas in noord Holland.

blauweroffel

Citaat van: spekkie99 op 24-06-2013 21:58:29
Niet zo happen op Nina...

Het is geen rare vraag en kan een hoop duidelijk maken.
Ik woon helaas in noord Holland.

Ok, heb gewoon de pest in, da's alles

BR

NinaPaul

Ik noem jou geen oplichter, ik geef enkel aan dat de mogelijkheid bestaat.
Net zoals de mogelijkheid bestaat dat de beste adverteerder een geldige reden heeft.

Wat valt er te halen met "een kijkje nemen" dan? Persoon kan niets in ontvangst nemen.

Vertrouwen is goed, controleren is beter.
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

V70geRwin

Citaat van: NinaPaul op 24-06-2013 22:00:15
Net zoals de mogelijkheid bestaat dat de beste adverteerder een geldige reden heeft.

Wat valt er te halen met "een kijkje nemen" dan? Persoon kan niets in ontvangst nemen.

Nina Paul, als je bovenstaande kan bedenken ben je ook slim genoeg om te bedenken wat het op kan leveren om langs te gaan en vriendelijk er naar te vragen.

NinaPaul

Dus jij zou een wild vreemde ook uitleg geven over eender welke zaak, wanneer er om gevraagd zou worden?
"There are also two kinds of truths: truth of reasoning and truths of fact. Truths of reasoning are necessary and their opposite is impossible; those of fact are contingent and their opposite is possible."
-Gottfried Leibniz

-D©©©L-

Citaat van: NinaPaul op 24-06-2013 22:00:15

Citaat van: NinaPaul op 24-06-2013 22:18:48
Dus jij zou een wild vreemde ook uitleg geven over eender welke zaak, wanneer er om gevraagd zou worden?

De mogelijkheid bestaat dat je verschrikkelijk loopt te zeuren en weinig positief bijdraagt met je vreemde en misplaatste opmerkingen.

UserID6342

En dat is minstens 2 ;D

blauweroffel

Ho ho jongens ik had eigenlijk het volgende in gedachten:

Ik heb de persoon in kwestie gemaild met de vraag of het ook mogelijk is dat iemand de radio op komt halen.

Als ik dan zon iemand kan vinden dan zal ik uiteraard mijn verkoper vragen of de haler langs kan komen en wanneer. Niks geheimzinnigs of iemand die loopt te zeuren. Alles op een nette manier.

Da's alles, meer niet eigenlijk

BR

Robert855

Citaat van: Dirk342 op 24-06-2013 01:14:20
Ga er maar van uit dat je beflikkerd bent..... nog niet zo lang geleden zelf aan de hand gehad met mijn vraag om een stel alu-velgen voor de 760.  2 man uit Zeeland (Terneuzen meen ik en huppeldepupaarde ofzoiets) lagen 2 setjes.  Ik heb geprobeerd die 2 setjes in 1 dag te bezichtigen en dat kon alleen maar als ik vooraf geld overmaakte ??  Niet dus, eerst zien bij velgen en dan kopen...   Nooit meer iets van gehoord.

Ze doen dat op MP erg vaak en regelmatig, zitten een teringeind van je af en jij maakt op goed vertrouwen de centen over omdat het gewoon te ver is om zelf te rijden.  En die mensen zoeken die gasten ook en geloof me, ze kunnen echt heel overtuigend lullen, beter als ik kan in ieder geval.

Nou nou Dirk, dat is wel wat vind ik. tuurlijk kan het zijn dat je besodemieterd wordt, maar ik vind niet dat je op voorhand kan zeggen dat dit zo is. Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat ik een dure programmeerbare afstandsbediening kocht. De dame in kwestie mailde mij dat ze de a.b. zou opsturen. week lang niets van gehoord en vernomen! na een week krijg ik mail, ik ben een weekje op vakantie geweest en ben het opsturen straal vergeten.

niet netjes, maar het kan. Ik vind niet dat je op basis van één ervaring hard kan maken dat blauweroffel wordt belazerd.

konniekip

Haha die NinaPaul, een beetje rellen is het wel maar wel leuke gedachte van blauweroffel om een 850 knokploeg te starten ;)

wie woont er in de buurt van Terneuzen en wil voor mij even een adres in biervliet bezoeken?

en zo rel ik ook mee ;)

blauweroffel

Citaat van: konniekip op 24-06-2013 22:56:57
Haha die NinaPaul, een beetje rellen is het wel maar wel leuke gedachte van blauweroffel om een 850 knokploeg te starten ;)

en zo rel ik ook mee ;)

Nou liever geen knokploeg  :eusa_hand: :eusa_snooty:
Maar een breng- en haalservice of zoiets

BR

UserID6342

Citaat van: Robert855 op 24-06-2013 22:56:16
Citaat van: Dirk342 op 24-06-2013 01:14:20
Ga er maar van uit dat je beflikkerd bent..... nog niet zo lang geleden zelf aan de hand gehad met mijn vraag om een stel alu-velgen voor de 760.  2 man uit Zeeland (Terneuzen meen ik en huppeldepupaarde ofzoiets) lagen 2 setjes.  Ik heb geprobeerd die 2 setjes in 1 dag te bezichtigen en dat kon alleen maar als ik vooraf geld overmaakte ??  Niet dus, eerst zien bij velgen en dan kopen...   Nooit meer iets van gehoord.

Ze doen dat op MP erg vaak en regelmatig, zitten een teringeind van je af en jij maakt op goed vertrouwen de centen over omdat het gewoon te ver is om zelf te rijden.  En die mensen zoeken die gasten ook en geloof me, ze kunnen echt heel overtuigend lullen, beter als ik kan in ieder geval.

Nou nou Dirk, dat is wel wat vind ik. tuurlijk kan het zijn dat je besodemieterd wordt, maar ik vind niet dat je op voorhand kan zeggen dat dit zo is. Ik heb zelf ook eens meegemaakt dat ik een dure programmeerbare afstandsbediening kocht. De dame in kwestie mailde mij dat ze de a.b. zou opsturen. week lang niets van gehoord en vernomen! na een week krijg ik mail, ik ben een weekje op vakantie geweest en ben het opsturen straal vergeten.

niet netjes, maar het kan. Ik vind niet dat je op basis van één ervaring hard kan maken dat blauweroffel wordt belazerd.
Mwuh... ik gaf als voorbeeld de 760 velgen omdat dat het kortstgeleden is.  Maar neem van me aan dat niet ik alleen die, uiterst negatieve, ervaringen hebben....  En natuurlijk kan het goed gaan, maar merendeel dus niet :(

Rob850turbo

Dit is het risico van dingen op Mp achtige site's te kopen , vaak komt het goed , soms gaat het niet goed.

dit soort dingen moet je eigelijk incalculeren in de aanschaf prijs

en het zelfde is als je soms naar auto's gaat kijken , de foto's zijn blijkbaar van tien jaar geleden , voordat de hond van de eigenaar met het alcantara ging spelen.

blauweroffel

Ach Dirk, je weet : ik ga uit van het goede van de mens..........en ik moet ook niet zo zeuren.

BR