Volvo 850 Club bedankt!!

Gestart door Walter, 05-11-2004 08:54:02

Vorige topic - Volgende topic

Walter

Namens al mijn collega's van Hooftman Autobedrijf willen we de leden en het bestuur van de Volvo 850 Club van harte bedanken voor de gezelligheid op de sleuteldag en natuurlijk voor deze heerlijke taart!!!

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

BartT5R

Taart? Welke taart?
ik heb zelfs geen broodjes gezien, enkel lege dozen :( volgende keer bestel ik nog broodjes voor 14h :D
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Boeijke

Waren er toch genoeg. Heb er -Tig staan doorsnijden. En volgens mij voor 14 uur :P

BartT5R

Bedoel ik,
alles was op om 14h :)
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Boeijke

Aha, ikke snap. De afdeling Belgie was pas om 14 uur binnen. Tja, ze waren eerder op dan klaar gemaakt. ;)

Maar inderdaad. Perdect verzorgde dag.

Rad

Ik vond het een erg nuttige, gezellige en leerzame dag. Bij deze nogmaals bedankt voor de organisatie en de gastvrijheid!

ruud

Citaat van: BartT5R op 05-11-2004 16:51:01
Bedoel ik,
alles was op om 14h :)

Zeker weten van niet! Ik heb nog in een half volle doos gekeken vlak voor drieen, vraag me af in welke doos jij hebt gekeken ;)

BartT5R

M a r c

Ruud had die volle doos vast en zeker ergens verstopt  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

M a r c

Ik heb die taart overigens nog niet kunnen bewonderen.... Het enige wat ik zie is een wit blokje met een rood kruisje, of is dat de taart?  ;D  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

denkweb

Dat is wat er van over is gebleven ;)