waarschijnlijk nieuwe eigenaar

Gestart door stem, 05-11-2004 23:56:24

Vorige topic - Volgende topic

thuur

Citaat van: Mick op 12-11-2004 14:13:10
Heb in mijn hele leven, nog nooit zo snel een dusdanig lange zin moeten lezen... Kreeg het er benauwd van.

Aan het adres van Stem: geen aanval hoor, maar zou je alsjeblieft je zinnen wat minder omvangrijk willen maken, kom hieraan nog een keer te overlijden, wegens tekort aan adem! ;)

Gefeliciteerd met je Roffel.

Als je leest kun je wel tussendoor ademhalen hoor ;)

Gr 8)

Amieke850

Wat maakt
het nou uit
ik vind het
wel lief
eigenlijk
steven is
gewoon
dol
enthousiast
leuk toch?

Jongens, zie je, kwestie van rustig blijven ademen, denk aan het ritme, dan struikel je ook niet over de tekst...  ;)

stem

Fijn dat je dat zegt Amieke, je hebt gelijk. Ik moet trouwens nog wel wennen aan de koppeling en het stuge gas geven, maar voor de rest rijdt het als een vorst, """really relaxt"""
zal in toekomst wat meer .....,,,,,!!!!&&&&"""""'''':::((())))???? gebruiken, dan komen jullie misschien niets te kort aan zuurstof. grtjs
p.s. is de kleur die het hem doet ?????

daytonawim

stuge gas geven ????, mijne gaat zo licht als een veertje.
De koppeling is inderdaad duidelijk anders dan b.v. mijn golf, maar dat went
met een paar dagen wel.

Maak je niet druk, je bent er, en das het belangrijkste :-)

Guido_Smit

Citaat van: Amieke850 op 07-11-2004 11:39:09
He Stem, geweldig, ik had ook heeeel weinig tijd nodig om mijn 850 te kopen, welliswaar wel even een proefrit gemaakt, toen was ik verloren en de zaak was al met al binnen 30 min. beklonken. Geen moment spijt gehad! Heel veel plezier met je aanwinst en als het niet lukt met het plaatsen van een foto laat het dan ff weten... veel hulpvaardige roffelrijders hiero!

Hallo Stem, ik heb mijn V70T ook na slechts 35 min gekocht (particulier). Nu ruim 2 jaar geleden en nog nooit spijt van gehad.
Net als bij Amieke kan dat toch goed gaan, soms kwestie van gevoel en kennis samen en een beetje durf.

Is soms net als bij een huwelijk, sommigen al na nauwelijks een jaar of nog korter getrouwd en het blijft dan goed gaan en anderen na vele jaren pas trouwen en dan na enkele jaren toch weer van elkaar af.

Guido.

de geneRaal

850 is king of the road  ;D

goed gedaan stem :D
Blackstone under construction

Rad

Citaat van: Boeijke op 07-11-2004 11:48:51
Je hebt dezelfde switch gemaakt als ik. Van een 626 naar een 850. Die 626 ben je gauw vergeten, geloof me.
Hier nog een lid van diezelfde club! De 626 was voor mij ff een "noodoplossing", overigens helemaal geen slechte bak, alleen helemaal geen persoonlijkheid.
Gefeliciteerd met je aanschaf Stem!