krijg mijn wielen er niet af?!?

Gestart door Mick, 06-11-2004 21:40:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BartT5R

Kwik Fit wou ook jou niet helpen? Vraag maar eens aan Ingrid hoe behulpzaam die Fit Kikkers zijn.

Het klopt dat een luchthamer niet meer kracht kan zetten als een kruissleutel, echter, die geeft bij heel vast zittende bouten korte schokjes op de dop, daardoor gaat de bout toch sneller loskomen.

Weer minpunten voor KF.
Ex 855 T-5R, ET chip, Ferrita 3"DP, K&N, Powerflex, Reverse IC, Mstation 80GB, Veerpootbrug.

Mick

Het is trouwens helemaal gelukt....

Heb mijn voorwielen netjes los gekregen, maar bij het vervangen van de remblokken voor, heb je een imbussleutel 7mm nodig....

Wat wil nu het geval, wellicht hebben ook jullie hier ervaring mee, deze zitten niet bij standaard setjes. 4, 5, 6, 8 en 9.... geen 7.

Gelukkig heb ik al vrienden gemaakt bij de Fixet in Didam... ;D

Eventuele spellings- en grammatikafouten zijn opgelopen tijdens het verzenden van dit bericht.

kriz

Om te beginnen een pneumatische slag moer sleutel gebruiken, en dan kun je het beste de kop van de bouten heet stoken met een autogeen brander.
Niet te heet maken, maar als je de kop heet stookt, dan zet deze uit en kun je 'm waarschijnlijk los krijgen.

sucses,
Chris.

BenC70ES

Als je nu gewoon een buis over de kruissleutel had geschoven kon je ze met je pink losdraaien...  :)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!