tdi tuning v70 classic

Gestart door harm ut fryslan, 13-01-2013 10:51:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jans Duiven

Citaat van: A3aan op 07-11-2013 18:20:00
Ik moet even kwijt dat ik heel andere ervaringen heb bij Jos. Zeer sympathieke man en klantvriendelijk. Voor mij nam hij alle tijd, was er op een zaterdag, wel schoot hij soms door in zijn enthousiasme en was hij met veel dingen tegelijk bezig ( andere klanten) Maar ik vond dat geen probleem en vond de sfeer juist hierdoor ongedwongen, informeel. Mijn schoonzoon met zijn passat TDI heeft inmiddels zijn weg hier naar toe ook gevonden en doet zelfs alle onderhoud bij hem.
Dus een totaal andere ervaring, staat haaks op bovengenoemde ervaringen.

Dan heb je dus blijkbaar meer geluk dan ik.

Ik heb hem dit jaar maar eens telefonisch benaderd voor een tuningsrecept voor de 2.5D

Goed overleg gehad en hij zou een recept maken met een kostenplaatje voor de diesel en mij dan terug bellen.

Paar maanden verder.....en hij moet nog terugbellen.   :eusa_wall:


Hans

A3aan

Oké, dat beeld herken ik. Is meer een man van het 'moment ' . Niet een planner. Ik moet toegeven dat ik ook een afspraak heb moeten forceren bij wijze van spreken. En op het moment dat ik er was moest hij ook even nadenken...' ja is ook zo, we hadden een afspraak ' . Wat is zei, tussen door kwamen er ook anderen die bijboog hielp. Maar was verder zeer gastvrij en enthousiast. Heeft me goed geholpen. En door zijn enthousiasme werd mijn gevoel van een goede beslissing alleen maar bevestigd.