K&N inlegfilter 33-2670 op Ebay.de

Gestart door Vinny01_nl, 24-07-2013 23:31:59

Vorige topic - Volgende topic

Vinny01_nl

Hallo allemaal,

vanavond een K&N 33-2670 inlegfilter gekocht op Ebay.de. Hier betaal je voor het filter maar € 36,08 + € 10,90 verzendkosten, en voor het olie- en reinigingssetje maar € 8,90. Slechts eenmaal verzendkosten, dus klaar voor € 55 en een beetje.  :)

Link:
http://www.ebay.de/itm/K-N-33-2670-SPORTLUFTFILTER-SPORTFILTER-LUFTFILTER-VOLVO-/170769410405?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AVolvo%7CModel%3AV70+I+Kombi&hash=item27c2a66965

Scheelt een hoop met Nederland dus. Weet niet of dit in het goede topic staat, maar dan hoor ik het wel.

Tsja, en nu maar wachten op de pakketboer!

Zal jullie op de hoogte houden over hoe het bevalt!

ThuurC

Ik ben een n00b in de filterwereld en knal lekker rond met een origineel Volvo filter. Kan iemand me vertellen waarom een K&N filter een optie is?  :-[ :D

rpakuypers

Citaat van: ThuurC op 25-07-2013 11:58:30
Ik ben een n00b in de filterwereld en knal lekker rond met een origineel Volvo filter. Kan iemand me vertellen waarom een K&N filter een optie is?  :-[ :D

Meer lucht dus meer power ............

Groet,
Roger

Vinny01_nl

FF update: origineel Volvo luchtfilter 9186262 kost hier in de buurt € 23,50. Moest het filter toch vervangen voor de vakantie: Vies en in het filterhuis lag ook flink stof en rommel.  :-\

Voor mij ook nieuw, ben benieuwd

UserID6342

Tot de circa 400PK meen ik, kan het originele luchtfilter prima aan.  Laat je dus niets wijs maken met al die meuk.

combinedforces

En je hebt fors meer herrie. Mijn auto klinkt als Darth Vader met een stevige verkoudheid.

innocenti

Ik rijd al 8 jaar met een inlegfilter van K&N. Elke 40.000 reinigen, uurtje werk en inmiddels ruim 200000km mee gereden. Open luchtfilters geven mogelijk wat herrie, de inlegfilters nauwelijks.

Bevalt mij erg goed en met de km's rendabel voor t geld wat je hebt uitgegeven.

mehn

Citaat van: combinedforces op 25-07-2013 18:57:17
En je hebt fors meer herrie. Mijn auto klinkt als Darth Vader met een stevige verkoudheid.

Met een K&N inlegfilter? Dan klopt er toch iets niet hoor...

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

combinedforces

Citaat van: mehn op 26-07-2013 06:25:10
Citaat van: combinedforces op 25-07-2013 18:57:17

Met een K&N inlegfilter? Dan klopt er toch iets niet hoor...

Ik heb verkeerd gelezen, dacht dat het om een open airfilter ging. Zelf heb ik een CDA filter. Excuus voor de verwarring.

peteRRR

Meten is weten,..K&N is toch gunstig voor in de knip,klop,kwast,peutert het ding eens schoon in de zoveel tijd en weer terug in z,n bakkes. ;D

Filterbak ook proper houden en zo,n spray heb ik ook nog nooit gebruikt trouwens.

Groet.
Blutsie bladie bleu,..ums de bletser bla die bla

Eugene

Citaat van: Dirk342 op 25-07-2013 18:12:22
Tot de circa 400PK meen ik, kan het originele luchtfilter prima aan.  Laat je dus niets wijs maken met al die meuk.

400pk is iets teveel van het goede, dan is zelfs de standaard LMM al een restrictie aan het worden.

Mijn oude 850 T-5 had 352pk met de standaard airbox met K&N inleg, dus gaat lucht zat doorheen :)

If it's not blown, it sucks...

Vinny01_nl

Update:

Nou, het K&N filter is binnen hoor! 24/7 besteld, 29/7 binnen vanuit Duitsland.

Gelijk gemonteerd natuurlijk, fluitje van een cent:

Eerste indruk:

Voller geluid, niet overdreven veel harder.  :eusa_dance:
Lijkt iets minder stoterig te lopen...... Maar ja, nog niet zo heel veel mee gereden.

We gaan het zien, binnenkort wel meer kilometers. Zal de liters per 100 kilometer eens op 0 zetten en zien wat er gebeurt.

Volvo850Luxury

k&n inlegfilter doet idd weinig qua geluid.
Ik heb het geprobeerd en vond het het geld niet waard ik zou het dus niet nog een keer doen.

Ik heb momenteel een Mondeo v6 en ben er achter gekomen dat de st200 mondeo uitgerust is met een gat onderin de luchtfilterbak.
Dit heb ik nu ook gedaan en het geluid is er een stuk mooier op geworden.
Misschien dat het bij Volvo ook werkt? ( Voor de mensen die wat meer aanzuiggeluid willen )