abs storing

Gestart door mamapiening, 31-07-2013 14:40:03

Vorige topic - Volgende topic

mamapiening

na reparatie van de abs computer en het reinigen van de voorste sensors en sensor schijf blijft er een storing komen niet continu wie kan mij vertellen wat dit kan wezen ik heb een volvo 850 T5 uit 1995 model 1996

Sbv

mamapiening

foutcode 311 wielsensor links voor maar daarvoor gaf hij dat voor rechts voor mijn snelheidsmeter doet het zo af en toe ook niet maar na herstarten van de auto doet hij het dan weer

Sbv

gokje, elektrisch deel van contact slot ?

thuur

Waar en door wie is de computer gerepareerd?

Gr ???

Bouke

Ik denk een retourtje Thuur dat ding is gewoon nog kapot

mamapiening

het contact slot is het niet en de computer is gerepareerd in oosterhout door erich technical support de lampjes zijn nu ook weer ff uit maar eerder op de avond moest ik de auto twee keer herstarten om de snelheidsmeter aan het werk te krijgen en toen bleven de lampjes nog wel aan maar toen ik klaar was en weer de auto starte gingen ze uit

thuur

Wisselende foutcodes duidt idd op een defecte controller..

Gr :eusa_think:

mamapiening

wie kan mij vertellen waar de kabels van de sensors heen gaan want die wil ik eerst nog ff doormeten voor ik de controller eruit haal en opstuur.

-D©©©L-

Citaat van: mamapiening op 31-07-2013 20:32:57
het contact slot is het niet en de computer is gerepareerd in oosterhout door erich technical support de lampjes zijn nu ook weer ff uit maar eerder op de avond moest ik de auto twee keer herstarten om de snelheidsmeter aan het werk te krijgen en toen bleven de lampjes nog wel aan maar toen ik klaar was en weer de auto starte gingen ze uit

Hoezo is het niet het contactslot ?

Citaat van: mamapiening op 02-08-2013 23:46:42
wie kan mij vertellen waar de kabels van de sensors heen gaan want die wil ik eerst nog ff doormeten voor ik de controller eruit haal en opstuur.
Die gaan naar de controller.

mamapiening

Het electrische gedeelte is al vervangen van het contact slot

mamapiening

Nog een vraagje is de computer en controller hetzelfde?

thuur

Ja. De controller is een volwaardige computer (geheugen, processor, programma).

Gr 8)