B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Ewout Schalkwijk

Een dag niet lezen en dan van je stoel af pleuren van verbazing. ;D
Toch wel jammer van die DOP. Je zet toch wel alle mooie elementen over he?

Felies!

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

cornelis-b

Gaaf Bouke die LBP is een geweldig mooie auto maar om de DOP nou te demonteren vind ik echt zonde.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

t5joost

Volgende week even de automaten bak ophalen bij bouke van dop1

StefanCJ

Mooi zo Joost, dan is die maar vast weg. We geven een dagje flink gas met het klusteam en dan ligt alles er zo naast.

Bouke

Zo meteen gaan we met de LBP op vakantie en over een week krijgt Sander zijn LBP weer terug ;D in die week gaat Sander kijken of hij wat kan vinden bij Dop 1.Hij blijft dus gewoon rijden en er word vast wat gedemonteerd maar ook weer terug gezet  :angel: hoop ik :eusa_shifty:
San al vast bedankt voor het lenen :)

Sbv

graag gedaan hoor.

Misschien komen we wel niets tegen, maar pogen om de storing te vinden gaat wel lukken.

Demontage kan altijd volgend weekend dan nog wel  ;D  :evil:

cornelis-b

Oeeefffffff ik trapte er met beide voeten in :D
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

elianmars

Citaat van: Bouke op 09-08-2014 09:18:33
Zo meteen gaan we met de LBP op vakantie en over een week krijgt Sander zijn LBP weer terug ;D in die week gaat Sander kijken of hij wat kan vinden bij Dop 1.Hij blijft dus gewoon rijden en er word vast wat gedemonteerd maar ook weer terug gezet  :angel: hoop ik :eusa_shifty:
San al vast bedankt voor het lenen :)

Jammer dat je het zo snel verklapt. Er werd flink gehapt ;D

Fijne vakantie, Bouk!

Ewout Schalkwijk

Vond het wel wat vreemd dat er met geen woord in de App groep over werd gerept, maar ik trapte er accuut in. Niet vreemd natuurlijk wat Classic's wisselen als een donut van eigenaar hier. ;D

Ewøut
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Marc O.

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2014 11:44:34
Vond het wel wat vreemd dat er met geen woord in de App groep over werd gerept, maar ik trapte er accuut in.

Dan moet je die andere app groep ook lezen, E ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

henry classic v70

Whoehahahaha, hele goeie :eusa_clap:
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Ewout Schalkwijk

Citaat van: Marc O. op 09-08-2014 11:48:56
Vond het wel wat vreemd dat er met geen woord in de App groep over werd gerept, maar ik trapte er accuut in.

Uuuhhh, daar ben ik al twee keer uitgevlucht met 1000+ berichten per week. :eusa_shifty:

;D

Marc O.

Ja, het gaat af en toe wat snel ja ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

elianmars

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2014 12:21:19

Uuuhhh, daar ben ik al twee keer uitgevlucht met 1000+ berichten per week. :eusa_shifty:

;D

Het is er nu wat rustiger hoor.

Ik heb geen wifi hier.....  ;D

StefanCJ

Citaat van: Ewout Schalkwijk op 09-08-2014 12:21:19

;D

Dat was dan een rustige week zeker 😊.