B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

mafvanvolvo

Dat is correct Dirk en hebben jullie daar ook verstand van zo,n 940 qwa onderhoud.
Sorry wijk even van Volvo type af.

Groeten Ted.

Marty__Mouse

Balen dat het zo tegenzit.. Maar ik spreek uit ervaring als ik zeg dat je alle tegenslagen zo weer vergeten bent zodra de auto weer loopt als een nieuwe!! En daar zit je natuurlijk al aardig dichtbij...
Heel veel succes voor de laatste loodjes ;)
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

maruska

Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

maartendeb

Marty__Mouse

Oh dat zou mooi zijn! Dan is het wachten bijna over!! :D :D
When standing on the edge of a cliff, a step forward is not progress...

V70 2.4T -> 2.3T V70NT5 blok, Fasttech getuned, 3" downpipe, LPI G3, R- en XC-bumper, 18" Pegs enz, enz..

StefanCJ

maruska

nog geen nieuws ontvangen op de chat.. die bouke houdt het wel spannend zeg :O
T-5R

elianmars

Ja duh, de monteur is er net ;D

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Duurt wel lang voordat er nieuws komt zeg... ;D

leons850

"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Citaat van: leons850 op 02-04-2015 19:45:21
Is er hulp nodig? ;D
Geen idee. Ik ben er niet. Komt wel goed daar denk ik zo

leons850

Citaat van: Sbv op 02-04-2015 19:57:05
Citaat van: leons850 op 02-04-2015 19:45:21
Is er hulp nodig? ;D
Geen idee. Ik ben er niet. Komt wel goed daar denk ik zo

Had ik eigenlijk vanmiddag moeten weten, was toen nog in de buurt. wat later thuis is geen probleem. ;)

maruska

och, geen nieuws = goed nieuws ;D
T-5R

Bouke

Vanavond was het moment van de waarheid. Ik heb vanmiddag al alles wat weer los moet gedemonteerd, dat scheelde weer in de avond. Ik heb deze keer een monteur die bij de Volvodealer werkt in de arm genomen omdat ik geen zin had om weer ergens tegen aan te lopen. Met het ligten van de deksel zagen we gelijk wat de oorzaak was, er had daar iemand toch met een vingertje in de pakking gezeten. Dat was duidelijk te zien aan de vorm en er zat daar ook geen pakking meer. Dat liep precies tot een oliekanaaltje en dus lekte het daar. Het is gebeurt, jammer maar het is zo, ik los het op en klaar.
Nu was er met de montage een boutje dol gedraait in de kop en dat was ik ff vergeten :eusa_wall: dus morgen avond tappen we er nieuw draad in en dan gaat en een m8 in ipv m7.
De kop zelf is al weer pakking vrij en schoon en de deksel ga ik morgen nog ff nalopen en goed schoon maken en ontvetten.
Dus nog even geduld :eusa_shifty: