B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

maruska

ritje naar noorwegen wellicht ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

Bouke

Citaat van: maruska op 26-03-2015 22:11:05
ritje naar noorwegen wellicht ?
Haha, ja word hij lekker warm :eusa_whistle:

Robster480

Fijn dat ie weer loopt Bouke! Balen van de olie lekkage, maar dat is een kleinigheidje in vergelijking met wat er was.

Succes met ook die lekkage verhelpen!
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

850-2.520V-Driver

Mooi verslag en fijn dat ie 't weer doet! Klinkt lekker ;D

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

UserID6342

Fijn dat tie weer loopt Bouke  :eusa_clap: :eusa_clap:

HJBiemond

'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue Solid - 16" Perfo - 265.000km

Sweij

Fijn dat het blokje weer loopt!

Trouwens een geweldig blog om te lezen, als je in China zit voor je werk en in het hotel 's avonds geen reet te doen hebt. Het heeft alles: technische info, vriendelijke gebaren, een correct geplaatste "houdt je bek" hier en daar (geweldig!! :eusa_silenced:), en een happy end! Blijft toch leuk zo'n forum.  :eusa_clap:

innocenti

:eusa_dance:
Mooi Bouke. Roffelen maar weer.

V70 400K+

Ontzettend leuk verslag Bouke, echt met veel leesplezier gevolgd :eusa_clap:
Bedankt voor je verhaal en de foto's :laugh:
Heel veel succes en genieten weer!

Privé V70 2.4-20V - 1999 - Aut5 90.000-470.000 defect
Zakelijk Jaguar XE
Privé V70 D5 Geartronic 2004 412.000
Privé 850R Blackstone

Bouke

Citaat van: Sweij op 27-03-2015 14:50:29

Trouwens een geweldig blog om te lezen, als je in China zit voor je werk en in het hotel 's avonds geen reet te doen hebt. Het heeft alles: technische info, vriendelijke gebaren, een correct geplaatste "houdt je bek" hier en daar (geweldig!! :eusa_silenced:), en een happy end! Blijft toch leuk zo'n forum.  :eusa_clap:
Leuk vermaak dus ;D
Wat doe je daar bij die chinezen?

cornelis-b

Bouke ik zit nog eens terug te kijken maar waarom geen verse koelvloeistof er in?
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Bouke

Citaat van: cornelis-b op 27-03-2015 22:05:30
Bouke ik zit nog eens terug te kijken maar waarom geen verse koelvloeistof er in?
Die was nog niet zo heel oud en zelfs nog heel mooi helder, maar omdat het in een open emmer stond toch maar gefilterd.

cornelis-b

Citaat van: Bouke op 27-03-2015 23:55:01
Citaat van: cornelis-b op 27-03-2015 22:05:30
Die was nog niet zo heel oud en zelfs nog heel mooi helder, maar omdat het in een open emmer stond toch maar gefilterd.

OK duidelijk Bouke alleen denk ik, dat als ik deze reparatie had gehad dat ik er gewoon die paar liter ook nieuw had in gegooid. Nu nog even de olie lekkage oplossen en dan knallen met die auto. Je hebt al zat werk / reparatie achter de rug dus nu tijd om weer van de auto te genieten. Mooi dat het met alle forum hulp zo is gedaan.

Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

Sweij

Citaat van: Bouke op 27-03-2015 21:58:15
Citaat van: Sweij op 27-03-2015 14:50:29

Leuk vermaak dus ;D
Wat doe je daar bij die chinezen?

Ons bedrijf heeft er een machine verkocht, en ik mag nu gaan meten of de machine nog zo rechts en vlak is als toen hij Nederland verliet. Afgelopen november ben ik het ding gaan plaatsen; toen dat gedaan was kreeg ik van de klant de vraag wanneer we dan gingen meten... Dat was in het twee jarige communicatie proces voorafgaande aan de verkoop ff in de vergetelheid geraakt, oeps! Nu de klant de cleanroom om de machine heen heeft gebouwd mocht ik dus weer naar hier (Beijing/Peking) om het ding alsnog te gaan meten.

En ja, dat er dan wat tegen zit, en je niet op zaterdag (vandaag) naar huis gaat maar komende woensdag pas, dat hoort er dan bij. Als alles volgens plan verloopt ben ik dinsdag echt klaar, want nog eens terug hoeft van mij niet meer... De hotelkamer ken ik nu onderhand wel..