B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

MarcoV

Goed nieuws Bouke, hopelijk nu genieten voorlopig!

MarcoV

Sbv

Duimen dat het nu opgelost is allemaal en dan weer lekker rijden

Ewout Schalkwijk

Doet ie het nog steeds Bouke?
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

razorx

Citaat van: Marc O. op 05-12-2015 18:47:22
Tijd om te genieten, heeft idd lang genoeg geduurd. Respect voor je geduld hoor ;)
mee eens

Bouke

classicT5

Chris

Goed nieuws Bouk! Mooi dat het opgelost lijkt te zijn. Zal heel even duren, maar dat vertrouwen komt wel weer ;).

StefanCJ

)()()sT

Yes!!! Hopelijk is het goed nu :)

Bouke

Vandaag vol hoop de auto gestart en het was tikken en lopen zonder storing.  :eusa_dance:

triton

Mooi dat hij gelijk netjes liep Bouke vanochtend . :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
Professioneel raddraaier

innocenti

Goed werk. De aanhouder wint.

Ewout Schalkwijk

Respect voor je uithoudingsvermogen Bouke. :eusa_clap:
Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Bouke

Tnx :) Iets zei me dat het een simpel ding moest zijn, alleen het vinden is soms frustrerend :evil: dat eerste was een reden om goed te blijven zoeken en ik hoef er niet mee naar mijn werk ::) ( anders had hij al lang op de brandstapel gegaan dat kreng ;D ).
Ik wil deze auto gewoon helemaal goed en mooi maken voordat ik niet meer mag of kan rijden. Dus hij mag nog naar de spuiter, xc achterbumper er op, alle deuren wisselen voor die van de roetmobiel ,mss
een frissere turbo, het interieur opknappen , lipje reparen en weer er onderen verder technisch bij houden want dat is redelijk op orde of al vervangen.
En het houd je lekker bezig ;D

elianmars

Fijn dat het eindelijk allemaal in orde is, Bouk. Ik vond het echt rot voor je, toen van de week het lampje opnieuw ging branden, nadat je er nieuwe kabels aan had gesoldeerd  :-\

Nu proberen zoveel mogelijk te genieten van Doppie  8)