B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Die ken ik idd al, maar ik heb besloten net dat ik naar de dealer ga. Dan koop in lk daar de etm, bouw op straat dat ding uit en de nieuwe er in. Dan de auto naar binnen voor een gasklepreload en klaar. Volgens Schutten blijft mijn tune dan behouden als ze alleen de etm inleren. Dat zou wel mooi zijn.  :eusa_dance:

StefanCJ

Goede keuze denk ik Bouke ... Hopelijk loopt de groene draak dan weer zoals het hoort, heb je wel verdient ondertussen. Wat dat betreft heb je engelengeduld, knap hoor!

;)

cornelis-b

Citaat van: Bouke op 08-12-2015 20:33:19
Die ken ik idd al, maar ik heb besloten net dat ik naar de dealer ga. Dan koop in lk daar de etm, bouw op straat dat ding uit en de nieuwe er in. Dan de auto naar binnen voor een gasklepreload en klaar. Volgens Schutten blijft mijn tune dan behouden als ze alleen de etm inleren. Dat zou wel mooi zijn.  :eusa_dance:

Bouke ik heb toen bij de Duikboot ook de ETM laten vervangen bij de dealer en aangegeven dat de auto getuned was maar na het laden van de ETM software was de tune ook foetsie, ik heb hem toen bij Frans Eirich in Oosterhout weer terug laten zetten. Daar was de auto getuned, Frans is RICA dealer.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

UserID6342

Dat het gereviseerde ETM's zijn bij de dealer is al lang bekend....  ETM kost gemiddeld 250 ex BTW en de software 37 ex

leons850

Ik las laatst ergens dat je ze ook van Bosch kan bestellen en dat die langer mee gaan dan de gereviseerde van de dealer (die van de dealer komen ook bij ACtronics vandaan dacht ik).

Fingers crossed dat dit het is Bouk!  :eusa_pray:
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Sbv

Citaat van: leons850 op 09-12-2015 08:04:52
Ik las laatst ergens dat je ze ook van Bosch kan bestellen en dat die langer mee gaan dan de gereviseerde van de dealer (die van de dealer komen ook bij ACtronics vandaan dacht ik).

Bosch is toch een andere als die spagetti ETM ?

leons850

Citaat van: Sbv op 09-12-2015 08:54:34
Citaat van: leons850 op 09-12-2015 08:04:52

Bosch is toch een andere als die spagetti ETM ?

Weet ik eerlijk gezegd niet Sander, ik heb net nog even gezocht waar ik dit laatst tegen kwam.
Kon het alleen niet vinden.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Lunadust

Mijn ETM's zijn beide van Magneti Mozzerella.

Ik heb ze nog nooit vervangen, en kan ook niks zeggen over kosten.
Ik weet wel dat ik de AC-tronics uitvoering (uit ervaring met andere merken) niet zo snel zou nemen.

Techneut, geen dichter.

Sbv

Citaat van: Lunadust op 09-12-2015 10:42:08
Mijn ETM's zijn beide van Magneti Mozzerella.

Ik heb ze nog nooit vervangen, en kan ook niks zeggen over kosten.
Ik weet wel dat ik de AC-tronics uitvoering (uit ervaring met andere merken) niet zo snel zou nemen.

Ik kwam dat ook al tegen en dat er wat met de software was ivm de aanpassing die men doet aan de ETM

Bouke

Net de ETM besteld dus die gaat er komende week in en dan moet het gedonder over zijn :eusa_pray:  als het goed is blijft de tune behouden, want de software is alleen voor de ETM :D

MarcoV

Hopelijk gaat dit helpen en ben je R van af Bouke, fingers crossed.

MarcoV

elianmars

Ik hoop echt dat dit de oplossing is, Bouk. Je loopt al zo lang te klooien met Drakie....

elianmars

Sbv

Citaat van: elianmars op 15-12-2015 15:33:07
Citaat van: elianmars op 11-12-2015 18:52:35
Je loopt al zo lang te klooien met Drakie....

:eusa_shifty:  :-\
idd ja Mars. De rest is aan Bouke

arjen850