B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Bouke

Hij doet het nog steeds en reeds 1850km verder ;) alleen het olie verbruik word wat veel, ik verdenk de turbo van de overmatige consumptie. Het verbruik word overigens steeds netter. De vorige tank haalde ik 1:7,4 en deze tank die morgen echt gevuld moet worden gaat naar de 1:8,7 , dat is niet verkeerd dacht ik.
Ook vandaag nog de 4 uitlaatklemmen vervangen , want die waren in verre staat van ontbinding. En ook Drakie nog maar een was en waxbeurd gegeven als dank voor het goeie gedrag ;D

De meuk die er af kwam :eusa_shifty:

En het verse spul

En de meest makkelijke mocht hier :evil: lang leve Awd ;D

Sbv

Slang van turbo al eens losgehaald om naar speling te kijken of de turbo zelf ?

Bouke

Citaat van: Sbv op 06-03-2016 08:25:19
Toen de kop er af was hebben we gevoeld en dat leek toen goed. Maar ik ben geen expert dus het kan best te veel speling zijn :eusa_shifty:

leons850

Citaat van: Bouke op 06-03-2016 16:24:12
Toen de kop er af was hebben we gevoeld en dat leek toen goed. Maar ik ben geen expert dus het kan best te veel speling zijn :eusa_shifty:

Als je wilt wil ik komende week wel een keer bij je langs rijden dat we samen even kijken.
Ik moest ook nog een flesje bij je ophalen kunnen we dat meteen combineren. ;D
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

Bouke

Citaat van: leons850 op 06-03-2016 16:28:24
Citaat van: Bouke op 06-03-2016 16:24:12

Als je wilt wil ik komende week wel een keer bij je langs rijden dat we samen even kijken.
Ik moest ook nog een flesje bij je ophalen kunnen we dat meteen combineren. ;D
Is goed hoor

Bouke

Ik heb toch besloten om de draak weg te doen en opzoek te gaan naar wat anders. Mede door mijn gezondheid en die van Nathalie gaan we toch zoeken naar een auto met een iets hogere instap en wat moderner. Nog geen idee wat voor auto het gaat worden. We hebben de panda nog, dus we komen overal nog.
Het plan is om hem op korte termijn te demonteren of iemand moet een bod doen op de auto waar ik niet omheen kan.
Ik zal van de week een lijst met prijzen plaatsen. Ik zal deze up to date houden met wat gereserveerd is en wat niet, dus kijk goed in de lijst. Dan hoef ik iig niet 26 keer te zeggen dat iets al verkocht is.
Wil je iets hebben dan graag een pb als de lijst er is, eerder heeft geen zin.

MarcoV

Jammer voor je Bouke maar wel begrijpelijk!
Succes met de zoektocht ieg!

MarcoV

Robster480

Balen Bouke :-\, maar zeker begrijpelijk.
1997, 417 Nautic Blue Pearl S70R
1995, 318 Paris Blue 480 GT <Sold>
1994, 235 Red 480 S <Sold>

classicT5

Tjemig, heb je hem eindelijk goed aan de praat, jammer. Uit elkaar trekken lijkt me dan ook zonde :(

leons850

Dat zal geen makkelijke beslissing zijn geweest Bouke.
Erg sonde maar toch begrijpelijk.
"Any intelligent fool can make things bigger and more complex... It takes a touch of genius – and a lot of courage to move in the opposite direction." ~Einstein

cornelis-b

Ik snap dat je wat zoekt met een hogere instap Bouke maar zoals Jeroen ook al zegt is het echt zonde om zo'n mooie auto te demonteren. Ik hoop van harte dat er iemand is die de auto op de weg wil houden, het is ook nog eens een heel aparte kleur voor een V70R.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

innocenti

Sterkte Bouke. Logische beslissing vanuit je gezondheid. Hopelijk vind je een koper.

H_Rovers

Mooie auto. Hoeveel heeft ie gelopen? Geen leuke beslissing lijkt me :-(

henry classic v70

Gezondheid gaat voor alles Bouke.. zelfs een Roffel  :-\
Natuurlijk zou het erg jammer zijn als íe in onderdelen wordt verkocht maar soms gaat of kan het niet anders.
Misschien dat een liefhebber de R over wil nemen, zou wel het mooiste zijn
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Hij heeft bijna 394000 gelopen. Nee het was een zware beslissing en ligt echt als een flatgebouw in mijn maag, maar soms is verstandig beter dan leuk zoals nu.