B-blog Ocean Race sub

Gestart door Bouke, 03-08-2013 22:20:07

Vorige topic - Volgende topic

Ludo

Goed nieuws.  :D
Spoedig herstel Bouke!.

FrankvdAa

Goed om te horen! Beterschap Bouke.
'21 Volvo V90 T8 AWD R-Design, Platinum Grey, B&W, niveauregeling
'03 Honda CB600F (Hornet)
'98 Volvo S70 R, Black Stone, 18T, groene 440cc injectoren, manual swap M59, 3" Ferrita 100cpi DP, 2.5" Ferrita catback, iPD RIP-kit, iPD swaybars, Schutten custom tuning
'96 Volvo 460 1.8i Luxury Line, '92 Volvo 440 GLT 1.7i
--
Weblog    Volvo x70 R-register

Vulk

Citaat van: elianmars op 10-02-2017 22:18:33
Ook wij zijn vandaag bij Bouke geweest. Hij ziet er goed uit. Beter dan ik had gehoopt. Fijn om te zien dat het goed gaat!  :)

Fijn om te horen!

Walter

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Fred korn

Fijn om te horen dat alles is gelukt , vervolg is een snel herstel met goede resultaten .

Bouke

Hier een update van mij zelf. Afgelopen dinsdagmiddag was de opname in het Haga ziekenhuis in Den Haag. Een week hier voor moest starten met het afbouwen van de medicijnen om de dag van opname op 0 te zijn , dit is nodig voor de operatie. Woensdag was de grote dag van de operatie. Na een nacht van niet of nauwlijks te hebben geslapen begon de dag om 6:00 douchen met een desinfecterende shampoo net al de hele week er voor , man wat meurt die troep :eusa_silenced:  Na nog wat bloeddruk meten ed en een kus van Nathalie en Rens werd ik meegenomen om verder klaar gemaakt te worden. Als eerste kreeg ik een titanium frame op mijn schedel welke met 4 m8 bouten met punt worden vastgezet. Wel verdooft alleen de pennen die in je oren gaan als richtmiddel niet. En dat is wat mij betreft een middeleeuwse marteltechniek. Dat het borenwas daarmee gelijk de ergste pijn van de dag.

Dat ziet dan zo uit , daar mee ga je dan in de mri om de plaats te bepalen van de electroden die geplaatsr gaan worden. Dan is het 1,5 uur wachten op de berekeningen. Daarna word je de ok weer in gebracht. Daar word het frame vastgezet aan de tafel en allerlei attributen voor het boren ed. Ik zal niet verder in detail treden om jullie te sparen.  Maar het borenvalt reuze mee het is pijnloos net als het inbrengen en testen. De verdovigen doen het meeste pijn.
En omdat ik de jongste dbs patient was kreeg ik het het meest geavanceerde systeem ingebouwd. De hele operatie ben je bijkennis tot het inbouwen van het besturingskastje.  Om ongv 17:30 was ikweer op de vercouverkamer.
Dait ws werklijk de zwaarste dag uit mijn leven.
Zo ze er dan uit als je naar huis mag

Bouke

23 feb gaat systeem pas in werking

Ries van de Zilverschuit

Goeiegrutten, zeg. De zwaarste dag van je leven: kan ik me goed voorstellen. Heel, heel, heel veel sterkte, Bouke. 'k Hoop voor je dat in de toekomst blijkt dat het allemaal de moeite waard geweest is.
Volvo V70 2.5T lpi, 1997, mt, mystic silver
Toyota Previa 2.4 Linea Sol, 2002, mt, grayish blue

TonV70R

Mooi dat alles achter de rug is. Nu een spoedig herstel en hopen dat het systeem zijn werk doet. Succes met herstellen.
Honda Supermagna 1987
Ducati 749 2006
MG TF 2002
Focus wagon 2012
Focus Wagon ST line 2022

henry classic v70

Allemachtig zeg, dat ziet er heftig uit man  :o
620.000 km 2.5 10V '99 lpg Volvo V 70
305.000 km 1.6 16V '05 lpg Citroën C4

Bouke

Citaat van: Claudia op 11-02-2017 20:57:42
De opluchting dat het achter de rug was is van je gezicht af te lezen!
Wat een spannende tijd voor jullie.
Hoe voel je je zonder de medicatie? Of ben je weer gestart?
Van 6x daags (neem ik aan) naar 0 is niet niks!

Sterkte en

succes!

Voorlopig 4x pd iets minder dan de helft

)()()sT

Mijn hemel, daar word je wel ff stil van. Heel veel sterkte man; zoals Ries al zei kan ik me voorstellen dat dit de zwaarste dag van je leven was.
We duimen met je mee!

san

Even bijgelezen...heel veel sterkte Bouke en familie!

cornelis-b

Heftig hoor Bouke, we hadden het al eens over DBS gehad en ik had er daarna een hoop over gelezen omdat ik dit niet kende, er staan ook een paar filmpjes online en ik vind het echt een wonderlijke maar tevens ook een zware behandeling, vooral omdat je het hele traject bij bewustzijn meemaakt.

Heel veel sterkte nu met herstellen.
Voor ABS controller revisie kan je me een PB sturen, twee jaar garantie op een revisie.

Zeg maar Henk tegen mij

Voorlopig is het water nog diep genoeg om te roeien

MarcoV

Pff heftig hoor Bouke, hoop echt dat dit gaat helpen voor je!
Ook hier wensen wij jou en je gezin heel veel sterkte met het herstel.

Marco en Marjolein